Działania marketingowe i ich uregulowania w Polsce
Wolters Kluwer
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
43,16 PLN
Oszczędzasz 38%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,51 zł
Książka dotyczy prawnych i etycznych uwarunkowań marketingu. Ma na celu ułatwienie menedżerom odpowiadającym za działania marketingowe podejmowania decyzji w zgodzie z uregulowaniami prawnymi, środowiskowymi oraz etyką, co w konsekwencji powinno prowadzić do wzrostu zaufania do marketingu jako koncepcji działania przedsiębiorstw i poprawy jego społecznego wizerunku. Menedżerowie muszą bowiem nie tylko wykazywać zainteresowanie osiąganiem celów rynkowych, ale także szanować interesy konsumentów, przestrzegać reguł uczciwej konkurencji na rynku i poczuwać się do odpowiedzialności za środowisko naturalne. W publikacji tej omówiono m.in. uregulowania dotyczące: bezpieczeństwa produktów i odpowiedzialności za ich wadliwość, potwierdzania zgodności wyrobów ze standardami za pomocą znaków jakości, bezpieczeństwa opakowań produktów dla konsumentów i środowiska naturalnego, możliwości legalnego zabezpieczania niematerialnych zasobów przedsiębiorstwa (ochrona znaków towarowych, wzorów użytkowych i praw autorskich), zasad kształtowania cen i ich komunikowania potencjalnym nabywcom, stosunków między użytkownikami kanałów dystrybucji, ograniczeń w obrocie niektórymi rodzajami produktów, warunków oferowania wybranych rodzajów produktów, komunikacji marketingowej, ochrony interesów respondentów, badaczy i zleceniodawców odnoszące się do procesu projektowania badań, ich przebiegu i ogłaszania wyników. Opisano w niej także podmioty odpowiedzialne za przestrzeganie poszczególnych uregulowań, wskazywane przez organy wprowadzające te uregulowania, oraz formy reakcji konsumentów na niezgodne z uregulowaniami prawnymi działania marketingowe przedsiębiorstw i konsekwencje tego typu reakcji. Książka przeznaczona jest dla obecnych i przyszłych menedżerów wyższych szczebli. Może stanowić także inspirującą lekturę dla słuchaczy studiów typu MBA, studiów podyplomowych i studiów magisterskich z zakresu marketingu.
Szczegóły
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788326493768
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 332
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.55 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Krzyk w niebiosa
Rebis
Kod Atlantydy
Bellona
Kłamczucha
Akapit Press
Francuska sztuka wojny
Sonia Draga
Szpieg
Amber
Wiedźmy
Wydawnictwo Pi
W powietrzu
Wielka Litera
Fabryka pokory
Oficynka
Krypta Hindenburga
Oficynka