Marketingowe strategie cen

PWE
Marketingowe strategie cen
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
19,70 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka składa się z nastepujacych części:*okreslenie górnej granicy dopuszczalnego przedziału cenowego*analizowanie wariantów cenowych znajdujących się w tym przedziale*sformułowanie ramowej strategii cen*wyznaczenie ceny podstawowej poprzez cele przedsiębiorstwa na danym rynku produktowym*dostosowanie ceny podstawowej produktu do cen innych pozycji asortymentowych oferowanych przez firmę*przystosowanie ceny podstawowej do specyficznych warunków transakcji rynkowej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 1997
  • Format: 15x21cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketingowe strategie cen
    Autor: Karasiewicz Grzegorz
    Wydawnictwo: PWE
    Kod paskowy: 9788320810837
    ISBN: 8320810833
    Języki: polski
    Rok wydania: 1997
    Ilość stron: 304
    Format: 15x21cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.33 kg

    Recenzje