Przygotowanie do działalności usługowej. Marketing usług (dodruk na życzenie)
Podręcznik dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym
Zapoznaje uczniów z najistotniejszymi zagadnieniami dotyczącymi marketingu usług, z uwzględnieniem najnowszego stanu wiedzy z tego zakresu oraz informacji na temat aktualnych trendów obserwowanych w sferze usług zarówno w Polsce, jak i w krajach Unii Europejskiej.
Przedstawiono w nim istotę, klasyfikację i funkcje usług, scharakteryzowano instrumenty i badania marketingowe, omówiono także planowanie marketingowe i strategiczne problemy marketingowe firm usługowych.
Liczne przykłady ułatwią zrozumienie i przyswojenie wiadomości, a ćwiczenia i pytania umożliwią utrwalenie wiedzy i sprawdzenie stopnia jej opanowania. Pomocny będzie również słownik najważniejszych poznanych pojęć i terminów (w języku polskim i angielskim).
Książki z opcji dodruk na życzenie są ujednolicone pod względem wykonania:
- okładka kolorowa wydrukowana na kartonie 250 g/m,
- środek czarno-biały, drukowany na papierze offsetowym 80 g/m,
- oprawa miękka klejona.
Szczegóły
Podtytuł: Podręcznik dla liceum profilowanego o profilu usługowo-gospodarczym
Autor: Lidia Kuczewska
Wydawnictwo: WSiP
Kod paskowy: 978830209002801
ISBN: 8302090026
Kategoria: Podręczniki
Liceum » Klasa 1
Liceum » Klasa 2
Liceum » Klasa 3
Technikum » Klasa 1
Technikum » Klasa 2
Technikum » Klasa 3
Technikum » Klasa 4
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 1
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 3
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Rok wydania: 2004
Ilość stron: 128
Format: 16 x 23
Oprawa: broszura
Waga: 0.195 kg