Prankvertising i immersive branding
emocje na usługach marketingu wirusowego

Novae Res
Prankvertising i immersive branding
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
23,00 PLN
Nasza cena
15,23 PLN
Oszczędzasz 34%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi Na ile social media są nadal social Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież cel uświęca środki

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Prankvertising i immersive branding
    Podtytuł: emocje na usługach marketingu wirusowego
    Autor: Ewelina Masiarz
    Wydawnictwo: Novae Res
    ISBN: 9788380830585
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 82
    Format: 14.5x21.0cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.124 kg

    Recenzje