Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku
Wolters Kluwer
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
120,44 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 85,80 zł
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.
Szczegóły
Podtytuł: Miasto i region na rynku
Autor: Andrzej Szromnik
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
ISBN: 9788326495359
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 548
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.81 kg