Marketing terytorialny
Miasto i region na rynku

Wolters Kluwer
Marketing terytorialny
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
130,60 PLN
Nasza cena
118,73 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 85,80 zł

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing terytorialny
    Podtytuł: Miasto i region na rynku
    Autor: Andrzej Szromnik
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    Seria: ZARZĄDZANIE I MARKETING
    ISBN: 9788326495359
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 548
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.81 kg

    Recenzje