Kluczowe pojęcia w komunikowaniu
Astrum
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
83,59 PLN
Oszczędzasz 8%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,87 zł
Niniejsza książka jest rzetelnym i przystępnie napisanym leksykonem, zawierającym przeszło 200 pojęć niezbędnych do pełnego zrozumienia procesu komunikacji i używanych w badaniach kulturowych. Obejmuje ona zagadnienia dotyczące ludzkiego języka, życia społecznego, a także kwestie związane z kulturą popularną (mediami, subkulturami itd..). Jej autorzy, doświadczeni nauczyciele i wykładowcy, w sposób jasny oraz zwięzły definiują słowa-klucze współczesnej humanistyki. Wyjaśniają takie hasła, jak: "propaganda", "globalizacja", "cybernetyka", a nawet "styl", "pogłoska" czy "zdrowy rozsądek". Przy każdym terminie wskazują kontekst jego występowania, twórcę (jeśli taki istnieje) oraz wiele odniesień do literatury przedmiotu.
"Kluczowe pojęcia w komunikowaniu i badaniach kulturowych" przeznaczone są nie tylko dla amatorów humanistyki - chcących pogłębić swoją wiedzę - ale i znawców tematu, pragnących zapoznać się z aktualnym dorobkiem, a także stanowiskiem innych naukowców. Warto je mieć na swojej półce.
Szczegóły
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372491442
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 356
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.65 kg