Gry matematyczne dla uczniów klas 1-3 i starszych Część 2
Nowik

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
34,27 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,27 zł
Do czego służy gra? Gdyby zadać to pytanie nauczycielom klas 1-3, czy nauczycielom matematyki w klasach 4-6, to prawdopodobnie najczęściej by pojawiła się taka odpowiedź: do poćwiczenia rachunków.
Chociaż wielu z nich pewnie sądzi, że na słupkach robi się to lepiej i jest mniej hałasu. Pogląd ten jest, w ocenie Autora, naturalną konsekwencją bardzo podającego nauczania matematyki, jakie oferuje polska szkoła oraz rozumienia szkolnej matematyki jako nauki przede wszystkich o rachowaniu. A przecież matematyka to nie nauka o liczeniu, to nauka o strukturach i prawidłowościach.
Na zadane wyżej pytanie Autor proponuje więc zupełnie inną odpowiedź: gry dydaktyczne są doskonałą okazją do wspólnego uprawiania matematyki i to przez wszystkich! Dzięki umiejętnemu stosowaniu gier uczniowie będą uczyć się rzeczy ważnych dla matematyki i dla siebie, i to dzięki własnej aktywności, dzięki sukcesywnie rosnącej wierze w swoje siły i możliwości oraz rosnącej motywacji do uczenia się w ogóle. I o tym jest ta książka, która jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli i rodziców uczniów klas 1–3 i starszych klas szkoły podstawowej.
Książka adresowana jest do nauczycieli i rodziców uczniów klas 1–3 i starszych. Już po kilku grach przekonacie się, jak wspaniałe jest to narzędzie pracy terapeutów.
Chociaż wielu z nich pewnie sądzi, że na słupkach robi się to lepiej i jest mniej hałasu. Pogląd ten jest, w ocenie Autora, naturalną konsekwencją bardzo podającego nauczania matematyki, jakie oferuje polska szkoła oraz rozumienia szkolnej matematyki jako nauki przede wszystkich o rachowaniu. A przecież matematyka to nie nauka o liczeniu, to nauka o strukturach i prawidłowościach.
Na zadane wyżej pytanie Autor proponuje więc zupełnie inną odpowiedź: gry dydaktyczne są doskonałą okazją do wspólnego uprawiania matematyki i to przez wszystkich! Dzięki umiejętnemu stosowaniu gier uczniowie będą uczyć się rzeczy ważnych dla matematyki i dla siebie, i to dzięki własnej aktywności, dzięki sukcesywnie rosnącej wierze w swoje siły i możliwości oraz rosnącej motywacji do uczenia się w ogóle. I o tym jest ta książka, która jest adresowana przede wszystkim do nauczycieli i rodziców uczniów klas 1–3 i starszych klas szkoły podstawowej.
Książka adresowana jest do nauczycieli i rodziców uczniów klas 1–3 i starszych. Już po kilku grach przekonacie się, jak wspaniałe jest to narzędzie pracy terapeutów.
Szczegóły
Autor: Mirosław Dąbrowski
Wydawnictwo: Nowik
ISBN: 9788362687862
Kategoria: Podręczniki
Przedmiot: Nauczanie początkowe
Typ: Materiały dla nauczyciela
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 168
Format: 20.5x29.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.425 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
To nie jest książka do matmy
Dwie Siostry
To nie jest kolejna książka do matmy
Dwie Siostry
Miniatury matematyczne 12 Uczymy się myśleć.. w.2
Aksjomat Toruń
Leczenie blizn Podstawy teoretyczne i techniki terapeutyczne
Edra Urban & Partner