E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy

Wydawnictwo Naukowe PWN
E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
104,00 PLN
Nasza cena
99,00 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? ? jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? ? czym jest marketing 3.0? ? dokąd zmierzają socjal media? ? dlaczego less is more? ? jak dbać o klienta w sieci? ? jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? ? o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? ? w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? ? jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? ? jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie? Autorzy: ??Jarosław Królewski, Paweł Sala, Paweł Tkaczyk, Michał Dziekoński, Tomasz Surmacz, ?Krzysztof Bełech, Dominik Kaznowski, Paweł Kolenda, Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Paweł Zieliński, Grzegorz Błażewicz, Bartłomiej Piechota, Jacek Jankowski, Magdalena Kochmańska, Teresa Wierzbowska, ?Justyna Dziegieć, Anna Siemińska, Leszek Łuczyn, Barbara Stawarz, Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech, Andrzej Garapich, Jarosław Roszkowski, Bartosz Józefowski, Magdalena Urbaniak, Damian Gałuszka, Aneta Głowacka, Miłosz Baluś, ?Przemysław Tarczyński, Maciej Wiktorowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Marek Przystaś.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2020
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: E-marketing Współczesne trendy Pakiet startowy
    Autor: Jarosław Królewski, Paweł Sala
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
    ISBN: 9788301183448
    Języki: polski
    Rok wydania: 2020
    Ilość stron: 600
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Twarda
    Waga: 1.13 kg

    Recenzje