Marketing terytorialny
Nowe obszary i narzędzia

edu-Libri
Marketing terytorialny
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
52,00 PLN
Nasza cena
21,56 PLN
Oszczędzasz 59%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,49 zł

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing terytorialny
    Podtytuł: Nowe obszary i narzędzia
    Wydawnictwo: edu-Libri
    ISBN: 9788363804749
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 196
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.33 kg
    Redakcja: Szromnik Andrzej

    Recenzje