Business Intelligence
Moda, zbawienie czy problem dla firm?

Poltext
Business Intelligence
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
33,39 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły. Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy. Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują. Przemysław Radziszewski konsultant z ogromnym doświadczeniem biznesowym, lider kilkudziesięciu wdrożeń z zakresu Business Intelligence w dużych firmach z polskim i zagranicznym kapitałem, prowadzi szkolenia z praktycznego wykorzystania Business Intelligence.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 23.5x16.4
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Business Intelligence
    Podtytuł: Moda, zbawienie czy problem dla firm?
    Autor: Przemysław Radziszewski
    Wydawnictwo: Poltext
    ISBN: 9788375616132
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 220
    Format: 23.5x16.4
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.335 kg

    Recenzje