Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcji
Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera
Nieoczywiste
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
63,44 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie się jego prezentacja. To z kolei sprawia, że jest im tak łatwo przejąć kontrolę podczas rozmowy handlowej.
Książka przedstawia zasady Systemu Sprzedaży Sandlera, który zrywa z tradycyjnymi metodami sprzedaży, opartymi o przewidywalne prezentacje produktowe. Autor zapoznaje Czytelnika z innowacyjnymi sposobami budowania relacji handlowych z klientami oraz niestandardowymi taktykami, m.in. prowokacyjną strategią ?negatywnego odwracania?.
W trakcie lektury Czytelnik dowie się m.in. jak:
? planować relacje z klientami,
? odpowiednio klasyfikować potencjalnych klientów,
? zapobiegać przejęciu kontroli przez klienta podczas rozmowy sprzedażowej,
? reagować na niewygodne pytania,
? pomagać klientom, ale jednocześnie nie stawać się ich bezpłatnym konsultantem.
Książka skierowana jest do wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą i chcą osiągnąć sukces zawodowy ? zarówno do osób początkujących, dla których będzie doskonałym przewodnikiem po świecie sprzedaży, jak i do doświadczonych ekspertów w tej dziedzinie, którzy pragną odświeżyć swoje spojrzenie na proces sprzedaży i przełamać rutynę.
Szczegóły
Podtytuł: Siedem kroków innowacyjnej sprzedaży według Systemu Sandlera
Autor: David H. Sandler
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391089
Tytuł oryginału: You Can?t Teach a Kid to Ride a Bike at a Seminar
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Polachowska Joanna
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 17.2x24.7
Oprawa: Twarda
Waga: 0.505 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zasady Sandlera
Montownia Projektów
Znaczenie miłości. Jak uczucia wpływają na rozwój mózgu
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego