Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości

Katedra Wydawnictwo Naukowe
Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
35,00 PLN
Nasza cena
25,57 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,18 zł

"Niewiele problemów we współczesnej nauce wzbudza takie zainteresowanie teoretyczne i empiryczne jak tożsamość. Mimo długiej tradycji badań w tym zakresie, wiele problemów wciąż nie doczekało się rozwiązania. Nauka nie odpowiedziała jeszcze na wiele pytań. Jednym z takich zagadnień jest bez wątpienia tożsamość współczesnych nauczycieli. Przedstawiona w książce problematyka jest ważna społecznie i atrakcyjna poznawczo zarówno w perspektywie teoretycznej, jak i praktycznej. Autorka podjęła się bowiem określenia warunków i czynników wpływających na kształt nauczycielskiej tożsamości, poczucia zakorzenienia w zawodzie, funkcjonowania nauczycieli dzieci niepełnosprawnych we współczesnej Polsce. [...] Książka ta jest niezwykle interesującym studium zawierającym w sobie teoretyczną analizę przeprowadzoną z perspektywy socjologii wiedzy, pedagogiki specjalnej, pedeutologii oraz badań nad systemem oświaty". Prof. Teresa Żółkowska

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 12.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Grupowe konteksty nauczycielskiej tożsamości
    Autor: Karolina Tersa
    Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
    ISBN: 9788363434533
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 364
    Format: 12.0x19.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.31 kg

    Recenzje