Marketing
Wprowadzenie
Gab
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
120,60 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 80,46 zł
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie Financial Times został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. Marketing jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego
Szczegóły
Podtytuł: Wprowadzenie
Autor: Gary Armstrong, Philip Kotler
Wydawnictwo: Gab
ISBN: 9788363391102
Tytuł oryginału: Marketing. An Introduction, 10th edition
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Wąsik Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 828
Format: 30.3x21.4
Oprawa: Twarda
Waga: 2.064 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Teraz matura. Chemia. Vademecum
Nowa Era
Przyszłość marketingu
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego