Sztuka w kulturze postmedialnej
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
42,29 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,10 zł
Książka Ewy Wójtowicz jest bardzo ciekawym spojrzeniem na dzisiejszą sytuację nowych mediów i tworzonej za ich pomocą sztuki w kontekście naszych oczekiwań i nadziei z lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Autorka pyta, gdzie jest dziś sztuka nowych mediów. Opisuje remiks i sampling jako dwie najbardziej rozpoznawalne techniki nowej estetyki, pisze o nanoaktywizmie, zmieniającej się roli krytyka i artysty, a także o różnych oczekiwaniach wobec odbiorcy, stającego się użytkownikiem sztuki. Pisze o pozornym egalitaryzmie internetu. O demokratyzacji sztuki i o jej komercjalizacji, o ekonomii uwagi i outsourcingu w sztuce, o kolektywnym autorstwie i projektowaniu własnej tożsamości.
prof. Grzegorz Dziamski
Ewa Wójtowicz bezkolizyjnie sytuuje swoje badania pomiędzy teorią a praktyką albo mówiąc inaczej czyni dobry użytek ze swojej wiedzy i kompetencji z zakresu sztuk medialnych oraz kulturoznawczo zorientowanego medioznawstwa.
prof. Andrzej Gwóźdź
Szczegóły
Autor: Ewa Wójtowicz
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155160
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 532
Format: 12.5x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.458 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Strefy cyberwojny
Oficyna 4eM
Splatać otwarty świat
Instytut Architektury
Języki gropowieści
Studia o różnojęzyczności gier cyfrowych
Studia o różnojęzyczności gier cyfrowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Znaki katastrofy, spacje ocalenia
O twórczości W. G. Sebalda
O twórczości W. G. Sebalda
Instytut Badań Literackich PAN