Ocena jakości usług medycznych w psychiatrycznej opiece zdrowotnej
Instytut Psychiatrii i Neurologii
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
13,19 PLN
Oszczędzasz 38%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Opracowanie zawiera zarówno podstawy teoretyczne do zarządzania jakością (w tym przypomnienie historii i zasad oceny jakości usług psychiatrycznych), jak i praktyczne narzędzia, niezbędne do oceny jakości usług medycznych. Jest podsumowaniem doświadczeń związanych z wdrażaniem w Instytucie Psychiatrii i Neurologii normy ISO 9001?2000, której celem jest utrzymanie poziomu świadczonych usług. Niezbędnym wymogiem formalnym do pozyskania i utrzymania normy ISO jest ocena satysfakcji pacjenta. Służą do tego celu trzy narzędzia: Kwestionariusz opinii pacjenta na temat pobytu w oddziale całodobowym, Kwestionariusz opinii pacjenta na temat opieki w oddziale dziennym, poradni lub w leczeniu środowiskowy oraz Kwestionariusz badania satysfakcji pacjenta z otrzymanej usługi medycznej (tzw. Skala Werońska) dla pacjentów oddziałów dziennych, poradni oraz leczenia środowiskowego. Narzędzia te zostały udostępnione zarówno w formie tekstowej, jak i elektronicznej ? dołączona do broszury płyta CD zawiera wszystkie trzy kwestionariusze, co umożliwia ich wydrukowanie i wykorzystywanie. Autorzy mają nadzieję, że opracowanie okaże się przydatne w praktyce oraz zachęci do wspólnej dyskusji nad zmianą kształtu opieki zdrowotnej.
Szczegóły
Autor: Anna Indulska, Marta Anczewska, Joanna Raduj, Katarzyna Prot, Maciej Pałyska
Wydawnictwo: Instytut Psychiatrii i Neurologii
ISBN: 9788385705895
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 76
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.12 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wymyśliłam cię
Feeria
Reksio Księga wiedzy
Papilon
Reksio szczeniak
Papilon
Genialna przyjaciółka
Sonia Draga
Karteczki samoprzylepne Kredki Ołówkowe
Kolorowe Baloniki
Dzień dobry
Adamada
Dobrej nocy
Adamada
Komiksy paragrafowe. Porwanie
FoxGames
Reksio Zimowa przygoda
Papilon