Agricola (wersja dla graczy)
Wiek: 12+
Rebel
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
273,52 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 249,09 zł
Nowa, odświeżona edycja świetnej gry symulacyjno-ekonomicznej!
Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my - ludzie żyjący w dostatku - nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego).
Rozpoczynacie grę, posiadając dwóch członków rodziny, mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie będziecie wysyłać członków rodziny do pracy, aby wykonywali różne akcje. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość drewna i trzciny, możesz rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę.
Powiększanie rodziny umożliwia wykonanie większej liczby akcji, ale również wiąże się z koniecznością pozyskiwania większej ilości żywności. W grze będziesz orać pola oraz je obsiewać, aby pozyskać żywność.
Zboże rosnące na polach i warzywa zbierasz podczas żniw. W tym samym czasie na świat przychodzą również młode zwierzęta. Abyś mógł rozwijać hodowlę, potrzebujesz ogrodzonych pastwisk, na których możesz wypasać owce, dziki i krowy. Pomocnicy oraz Usprawnienia wspomagają rozwój twojego gospodarstwa. Każda karta da ci konkretne korzyści w grze.
Punkty zwycięstwa możesz otrzymać za przebudowę drewnianej chaty w glinianą oraz za jej późniejszą przebudowę w kamienny dom. Najwięcej punktów zwycięstwa otrzymasz jednak przez przyczynianie się każdego dnia do zwiększenia komfortu życia i powiększenie rodziny.
W trakcie rozgrywki będziesz korzystać tylko z czternastu spośród 96 różnych kart Pomocników i Usprawnień. Gwarantuje to, że każda gra będzie inna. Dodatkowe zasady dotyczące gry w wariancie jednoosobowym oraz różnego rodzaju warianty gry zespołowej zapewniają możliwość gry w różnych warunkach oraz z osobami o różnym doświadczeniu.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza główna
- 4 plansze gospodarstw
- 1 plansza na duże usprawnienia
- 2 plansze rozszerzające planszę główną
- 2 żetony pól akcji
- 1 pole akcji "Praca dodatkowa"
- 23 zaorane pola/izby drewnianej chaty
- 16 izb glinianej/kamiennego domu
- 36 żetonów "1 żywność"
- 8 żetonów "5 żywności"
- 3 żetony sugestii
- 10 żetonów dóbr
- 96 kart (usprawnień, pomocników, pól akcji)
- 1 notes z tabelą punktów
- 1 instrukcja
- 1 załącznik gracza do instrukcji
- drewniane znaczniki (18 owiec, 15 dzików, 13 krów, 30 drewna, 24 gliny, 14 trzciny, 16 kamieni, 24 zboża, 18 warzyw, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 60 ogrodzeń, 16 obór, 20 członków rodziny)
Liczba graczy: 1 - 4
Wiek: 12+
Czas rozgrywki: około 90 minut
Przenieśmy się w czasie do roku 1670. Zaraza szalejąca w Europie Środkowej od 1348 roku w końcu została przezwyciężona. Na nowo odżywa cywilizacja. Ludzie coraz częściej odnawiają i rozbudowują swoje domostwa. Łąki przekształca się w użytki rolne, na których uprawia się zboże i warzywa. Głód panujący przez ostatnie lata spowodował, że ludzie jedzą teraz więcej mięsa (nawyk, którego my - ludzie żyjący w dostatku - nie porzuciliśmy do dnia dzisiejszego).
Rozpoczynacie grę, posiadając dwóch członków rodziny, mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie będziecie wysyłać członków rodziny do pracy, aby wykonywali różne akcje. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość drewna i trzciny, możesz rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę.
Powiększanie rodziny umożliwia wykonanie większej liczby akcji, ale również wiąże się z koniecznością pozyskiwania większej ilości żywności. W grze będziesz orać pola oraz je obsiewać, aby pozyskać żywność.
Zboże rosnące na polach i warzywa zbierasz podczas żniw. W tym samym czasie na świat przychodzą również młode zwierzęta. Abyś mógł rozwijać hodowlę, potrzebujesz ogrodzonych pastwisk, na których możesz wypasać owce, dziki i krowy. Pomocnicy oraz Usprawnienia wspomagają rozwój twojego gospodarstwa. Każda karta da ci konkretne korzyści w grze.
Punkty zwycięstwa możesz otrzymać za przebudowę drewnianej chaty w glinianą oraz za jej późniejszą przebudowę w kamienny dom. Najwięcej punktów zwycięstwa otrzymasz jednak przez przyczynianie się każdego dnia do zwiększenia komfortu życia i powiększenie rodziny.
W trakcie rozgrywki będziesz korzystać tylko z czternastu spośród 96 różnych kart Pomocników i Usprawnień. Gwarantuje to, że każda gra będzie inna. Dodatkowe zasady dotyczące gry w wariancie jednoosobowym oraz różnego rodzaju warianty gry zespołowej zapewniają możliwość gry w różnych warunkach oraz z osobami o różnym doświadczeniu.
Zawartość pudełka:
- 1 plansza główna
- 4 plansze gospodarstw
- 1 plansza na duże usprawnienia
- 2 plansze rozszerzające planszę główną
- 2 żetony pól akcji
- 1 pole akcji "Praca dodatkowa"
- 23 zaorane pola/izby drewnianej chaty
- 16 izb glinianej/kamiennego domu
- 36 żetonów "1 żywność"
- 8 żetonów "5 żywności"
- 3 żetony sugestii
- 10 żetonów dóbr
- 96 kart (usprawnień, pomocników, pól akcji)
- 1 notes z tabelą punktów
- 1 instrukcja
- 1 załącznik gracza do instrukcji
- drewniane znaczniki (18 owiec, 15 dzików, 13 krów, 30 drewna, 24 gliny, 14 trzciny, 16 kamieni, 24 zboża, 18 warzyw, 1 znacznik gracza rozpoczynającego, 60 ogrodzeń, 16 obór, 20 członków rodziny)
Liczba graczy: 1 - 4
Wiek: 12+
Czas rozgrywki: około 90 minut
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 12+
Producent: Rebel
Kod paskowy: 5908445421464
Format: 23 x 7,5 x 32 cm
Oprawa: karton
Waga: 1 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zdrowa kuchnia dla dzieci
Vocatio
Alkohole w Polsce i na świecie Przewodnik barmana
Ogólnopolska Szkoła Barmanów
Jak rysować Zwierzęta z zoo
Arkady
Znajdź różnicę
Wiek: 5+
Wiek: 5+
FoxGames
Jak rysować pojazdy?
Omnibus
Zupa dobra na wszystko
Rebis