Perswazyjny telemarketing 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania
Helion
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
14,12 PLN
Oszczędzasz 65%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Skrzynka pełna udanych rozmów
Dziękuję, nie jestem zainteresowany, Ten abonament to zwykłe złodziejstwo, U konkurencji jest taniej, To ja się jeszcze zastanowię. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz Poddajesz się Zadajesz niewłaściwe pytania Nerwowo żonglujesz rabatami A może wdajesz się w słowne przepychanki To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko powodują one utratę klienta, ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.
Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej od ręki, z marszu, najlepiej dziś, by już jutro poczuć poprawę. W teorii brzmi to dobrze, ale co z praktyką W praktyce także nie będzie trudno, jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się na pewno, niezależnie od tego, czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku, doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.
* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia, które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwinięcia i uzupełnienia.
Szczegóły
Autor: Bartłomiej Stolarczyk
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328312883
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 208
Format: 13.9x20.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg