Prosto do matury 2. Podręcznik do matematyki dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony - Szkoły ponadgimnazjalne
619/2/2013/2016
Nowa Era
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
49,34 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
„Prosto do matury” do klasy 2 dla zakresu podstawowego i rozszerzonego to podręcznik opracowany z myślą o wszystkich przygotowujących się do matury z matematyki.
Pomaga oswajać się z egzaminem maturalnym od pierwszych dni nauki w szkole ponadgimnazjalnej dzięki zadaniom typu egzaminacyjnego, po każdym temacie (zestaw Prosto do matury) i po każdym dziale (Powtórzenie).
Pozwala przećwiczyć algorytmy i strategię matematyczne odpowiednie do rozwiązania problemów matematycznych dzięki ponad 1300 zadań do samodzielnego rozwiązania.
Umożliwia samodzielną naukę dzięki odpowiedziom i wskazówkom do większości zadań.
Ułatwia przypomnienie niezbędnych treści do zrozumienia wprowadzonych zagadnień dzięki sekcji Warto powtórzyć.
Pomaga oswajać się z egzaminem maturalnym od pierwszych dni nauki w szkole ponadgimnazjalnej dzięki zadaniom typu egzaminacyjnego, po każdym temacie (zestaw Prosto do matury) i po każdym dziale (Powtórzenie).
Pozwala przećwiczyć algorytmy i strategię matematyczne odpowiednie do rozwiązania problemów matematycznych dzięki ponad 1300 zadań do samodzielnego rozwiązania.
Umożliwia samodzielną naukę dzięki odpowiedziom i wskazówkom do większości zadań.
Ułatwia przypomnienie niezbędnych treści do zrozumienia wprowadzonych zagadnień dzięki sekcji Warto powtórzyć.
Szczegóły
Podtytuł: 619/2/2013/2016
Autor: Maciej Antek, Krzysztof Belka, Piotr Grabowski
Wydawnictwo: Nowa Era
ISBN: 9788326725913
Kategoria: Podręczniki
Liceum
Technikum
MEN: 619/2/2013/2016
Przedmiot: Matematyka
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 416
Format: 17 x 24.5 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.63 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Paradoks wyboru
Dlaczego więcej oznacza mniej?
Dlaczego więcej oznacza mniej?
Wydawnictwo Naukowe PWN