Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski

UMCS
Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
47,10 PLN
Nasza cena
42,79 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,79 zł

Dzisiejszy samorząd nie jest tym samym podmiotem działalności, którym był na początku ustrojowej transformacji, Funkcjonuje w nowej rzeczywistości, wynikającej z rozwoju społeczeństwa informacyjnego, coraz bardziej nowoczesnych metod komunikacji, procesów zachodzących w otoczeniu globalnym, konieczności konkurowania i bycia konkurencyjnym. Wszystko to zmusza władze samorządowe do aktywnej postawy, jeżeli chodzi o zarządzanie, starania związane z zahamowaniem odpływu mieszkańców, osiedlaniem się nowych osób, utrzymaniem bądź pozyskiwaniem inwestorów, napływem turystów, czy w przypadku ośrodków akademickich - studentów. Autorzy publikacji szukają odpowiedzi na pytania: jak wygląda wykorzystanie narzędzi marketingu terytorialnego w rzeczywistości lokalnej Czy przedstawiciele samorządów w Polsce poza deklaratywnym zapotrzebowaniem na poznanie i wdrożenie zasad marketingu realnie korzystają z jego technik i narzędzi Czy ograniczają się do działań doraźnych, a głównym narzędziem marketingu jest promocja Czy są w Polsce gminy, których liderzy tkwią w przekonaniu, że nie potrzebują polityki promocyjnej Z Wprowadzenia

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 24.4x17.0
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing jednostek terytorialnych. Przykłady z Polski
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788377848180
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 326
    Format: 24.4x17.0
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.626 kg
    Redakcja: Kuć-Czajkowska Katarzyna, Muszyńska Katarzyna

    Recenzje