Badania marketingowe
Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
106,63 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97,86 zł
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej ?Badania marketingowe. Teoria i praktyka?. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Nowy podręcznik zawiera:
rozdział dotyczący badań nad skutecznością reklamy internetowej aktualne badania w zakresie technik neurobiologicznych i eyetrackingu, scenariusze zogniskowanych wywiadów grupowych, przykłady z polskich firm, kompleksowe podejście i bogatą bibliografię. Książkę oceniam jako jedną z najbardziej wartościowych pozycji poświęconych tej problematyce na polskim rynku. Jest to efekt zastosowanego w niej podejścia metodycznego obejmującego procedurę badawczą, źródła informacji, metody i techniki badań (?). Ciekawie dobrane przykłady bardzo dobrze pokazują specyfikę i użyteczność stosowanych metod w rozwiązywaniu problemów marketingowych związanych m.in. z segmentacją rynku, produktami marketingowymi, wyborem kanałów dystrybucji i obsługą klienta, a także pomiarem efektów komunikacji, w tym reklamy internetowej. Zaletą książki jest stosowanie nowoczesnych rozwiązań metodycznych z wykorzystaniem internetu, technik neurobiologicznych, a także dobrze dobranych metod jakościowych i ilościowych. Publikację wyróżnia kompleksowe ujęcie prezentowanych zagadnień, a doskonałym zwieńczeniem takiego podejścia są przedstawione metody pomiaru satysfakcji i lojalności i klientów.
Z recenzji prof. dr hab. Józefa Garczarczyka
Szczegóły
Podtytuł: Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301187712
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 605
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.96 kg
Redakcja: Mazurek-Łopacińska Krystyna
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Blondynka na Safari
G+J RBA
Blondynka w Chinach
G+J RBA
Blondynka na Jawie
Przygoda Podróż Świat
Przygoda Podróż Świat
Burda NG Polska
Blondynka na Bali
Przygoda Podróż Świat
Przygoda Podróż Świat
Burda NG Polska
Blondynka na językach Niemiecki Kurs językowy + CD
Burda NG Polska
Sprytne okienka! How many? Disney English
Zielona Sowa