Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie
UMCS
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
38,03 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,04 zł
Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia płaszczyznę komunikacyjną polskich kampanii wyborczych []. Sposób ujęcia problematyki (badania regionalnego rynku politycznego) to następny etap eksploracji mechanizmów kampanii politycznych/wyborczych na szczeblu lokalnym i regionalnym na Lubelszczyźnie (differentia specifica dorobku naukowego badaczek) []. Publikację należy zatem uznać za niezwykle potrzebną, zarówno naukowo (wybór problematyki, znakomity warsztat naukowo-badawczy Autorek, wysoka wartość wniosków badawczych), jak i dydaktycznie (prezentuje praktyczne zastosowanie podstawowych metod badawczych w analizie kampanii wyborczych).
Z recenzji dr hab. prof. UŚ Mariusza Kolczyńskiego
Szczegóły
Autor: Małgorzata Adamik-Szysiak, Agnieszka Łukasik-Turecka, Beata Romiszewska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377848265
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 148
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.29 kg