Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne

WSiP
Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
74,30 PLN
Nasza cena
67,50 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 62,34 zł

Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu drugiej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).

Publikacja rzetelnie omawia formy, środki i narzędzia promocji niezbędne do przygotowania skutecznej kampanii reklamowej oraz przybliża sposoby projektowania elementów systemu wizualnej identyfikacji firmy. Autorzy kładą szczególny nacisk na obowiązek przestrzegania przepisów prawa autorskiego i własności intelektualnej. Przedstawiają możliwości wykorzystania programów komputerowych w trakcie prac projektowych. Zwięźle opisują także metody prezentowania projektów reklamy produktów i usług.

Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17 x 24 cm
  • Oprawa: miękka
  • Tytuł: Projektowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A.27.2. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
    Autor: Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna
    Wydawnictwo: WSiP
    ISBN: 9788302157165
    Kategoria: Podręczniki
    Technikum

    Przedmiot: Przedmioty zawodowe
    Typ: Podręcznik
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 216
    Format: 17 x 24 cm
    Oprawa: miękka
    Waga: 0.305 kg

    Recenzje