Diabeł używa Instagrama

Sonia Draga
Diabeł używa Instagrama
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2025-02-24)
Sugerowana cena
35,90 PLN
Nasza cena
29,44 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 22,81 zł

Przezabawna, błyskotliwie napisana opowieść o prawdziwych kreatorach stylu i ich kiepskich naśladowcach. Pozwala zajrzeć za kulisy stale zmieniającego się świata mody, i spojrzeć na niego z przymrużeniem oka.

Gdy Imogen Tate, redaktor naczelna magazynu „Glossy” wraca do pracy po półrocznej przerwie, ledwo poznaje własne czasopismo. Jej była asystentka, dwudziestokilkuletnia Eve Morton, zwolniła większość starej załogi, sekretarza redakcji zesłała do magazynu materiałów biurowych, zrezygnowała z tradycyjnych telefonów i zatrudniła stado wysztafirowanych panienek stale przyklejonych do swoich komórek. Imogen, ulubienica świata mody, może i zna prywatne numery do Alexandra Wanga czy Diane Furstenberg, lecz nie odróżnia Facebooka od Twittera, a przez kilka dni nie umiała wyłączyć japońskiego w smartfonie.
Pod rządami Eve „Glossy”, niegdyś słynący z luksusowego wrześniowego wydania liczącego 768 stron, szybko zamienia się w fabrykę wyzysku. Ponadto Imogen odkrywa, że Eve chce zlikwidować wydanie drukowane, sprowadzając je do aplikacji na telefon.
Zagubiona Imogen musi zdecydować, czy spakować swoje manatki i odejść, czy obudzić w sobie cyfrowe zwierzę i stawić czoło Eve, by ratować ukochane pismo i własną karierę...

„Diabeł używa Instagrama to zabawna i mądra powieść, coś pomiędzy Diabłem ubierającym się u Prady a The Social Network. Wciągająca rozrywka, która nie pozwoliła mi zasnąć. Pomstowałem do nieba przy rozkosznych, szalonych wybrykach bohaterów, zgadywałem, który ze znawców mody jest właśnie parodiowany i smakowałem każdą intrygę, usnutą w eleganckim stylu”. – Kevin Kwan, autor bestsellerowej książki - Bajecznie bogaci Azjaci

„Głośna, dziewczęca, pięknie napisana historia pozwalająca się oderwać od codzienności. Zabawne ujęcie przepaści pokoleniowej, której doświadcza Imogen. Kiedy odeszła, była królową. Kiedy wraca, traci miejsce w pierwszym rzędzie na pokazach podczas tygodnia mody dla blogerki modowej!” - The New York Times

„W tej współczesnej wersji Wszystko o Ewie, jedna z głównych bohaterek pnie się w górę w zawrotnym tempie, nie bacząc na swoją życzliwą szefową. Kradnie jej pomysły, obraża, gdy ta nie nadąża za nowinkami technicznymi, sprawia, że czuje się wykluczona. Ta świeża powieść, przedstawiająca kulisy świata mody, to klasyczna historia walki dobra ze złem, przeniesiona do współczesności”. – Publishers' Weekly

Lucy Sykes pracowała w branży mody jako stylistka i dziennikarka. Przez sześć lat kierowała działem mody pisma „Marie Claire”, a ostatnio też serwisu internetowego „Rent the Runway”. Jej własną kolekcję ubranek dla dzieci, Lucy Sykes New York, można było kupić w ponad stu sklepach na całym świecie, między innymi w Saks Fifth Avenue, Barneys, Bergdorf Goodman i Nordstrom. W 1997 roku wraz z siostrą bliźniaczką Plum przeprowadziła się z Londynu do Nowego Jorku, gdzie obecnie mieszka z mężem i dwójką dzieci.

Jo Piazza
jest sekretarzem redakcji portalu Yahoo Travel, i regularnie publikuje w „Wall Street Journal”. Jej artykuły ukazywały się też w pismach „New York Times”, „New York”, „Glamour”, „Gotham”, „The Daily Beast” oraz „Slate”. Jest autorką książek Celebrity Inc., How Famous People Make Money, If Nuns Ruled the World: Ten Sisters on a Mission, a także powieści Love Rehab: A Novel in Twelve Steps. Mieszka w Nowym Jorku ze swoim ogromnym psem.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 12.0 x 19.5 cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Diabeł używa Instagrama
    Autor: Jo Piazza, Lucy Sykes
    Wydawnictwo: Sonia Draga
    ISBN: 9788379996407
    Tytuł oryginału: The knockoff
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Kaczor Dorota
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 368
    Format: 12.0 x 19.5 cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.38 kg

    Recenzje