Logistyka procesów produkcji
38/2016
Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
42,96 PLN
Oszczędzasz 21%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 29,82 zł
Książka stanowi jedną z sześciu części zestawu podręczników do kształcenia w zawodzie technik logistyk w zakresie kwalifikacji A.30 Organizacja i monitorowanie przepływu zasobów i informacji w procesach produkcji, dystrybucji i magazynowania.
Logistyka produkcji łączy logistykę zaopatrzenia z logistyką dystrybucji i obejmuje wszystkie czynności związane z zaopatrzeniem w surowce, materiały i półprodukty oraz ich przejście przez wszystkie etapy produkcji aż do magazynu. Zgodnie z tak zdefiniowaną logistyką procesów produkcji w podręczniku omówiono zagadnienia zaopatrzenia i organizacji przepływów produkcyjnych oraz ich monitorowania. Zasady funkcjonowania procesu produkcyjnego wyjaśniono zarówno w ujęciu technologicznym, jak i z uwzględnieniem informatycznych systemów wspomagających. Dużo uwagi poświęcono gospodarce odpadami i ekologicznym metodom ich utylizacji lub ponownego wykorzystania.
Podręcznik jest bogato ilustrowany i zawiera liczne przykłady dokumentów obowiązujących w przepływach produkcyjnych.
Każdy rozdział kończy się blokiem powtórzeniowym, na który składają się pytania kontrolne i zadania do samodzielnego wykonania, a sprawdzenie nabytej wiedzy umożliwiają zamieszczone prawidłowe odpowiedzi.
Szczegóły
Podtytuł: 38/2016
Autor: Anna Rudawska
Wydawnictwo: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności WKŁ
ISBN: 9788320619652
Kategoria: Podręczniki
MEN: 38/2016
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Typ: Podręcznik
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 168
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Psy sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Nie musisz być agresywny, żeby odnosić sukcesy w sprzedaży
Instytut Praktycznej Edukacji
Sprzedaż bez sprzedawania
Psychologia dobrego wpływu na klienta
Psychologia dobrego wpływu na klienta
Wydawnictwo Naukowe PWN
Czynniki produkcji a uwarunkowania gospodarcze
Naukowe Sophia