Kultura Toyoty.
Serce i dusza filozofii Toyoty
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
59,42 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Zarządzanie Organizacja pracy HR Kultura Toyoty poświęcona jest systemom ludzkim, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są sercem i duszą Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie. Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają: znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników, rozpocząć proces szkolenia i uspołeczniania zatrudnianych pracowników, ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji, szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy, rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych, nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu. Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.
Szczegóły
Podtytuł: Serce i dusza filozofii Toyoty
Autor: Jeffrey K. Liker, Michael Hoseus
Wydawnictwo: MT Biznes
Seria: Światowe Bestsellery Biznesowe
ISBN: 9788380871144
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 696
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 1.065 kg