Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej

UMCS
Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,70 PLN
Nasza cena
45,16 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 35,66 zł

Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie kanałów marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałów sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie. Niniejsza książka jest efektem pracy w ramach grantu naukowego Narodowego Centrum Nauki nr 2014/13/B/HS4/01612 zatytułowanego "Modelowanie dystrybucji usług w gospodarce sieciowej" - okres jego realizacji to lata 2015-2018. Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących zachowania konsumenta w wyborze kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu usługi. W środowisku multikanałowym elementem warunkującym zachowanie konsumenta jest cel kontaktu klienta z usługodawcą - poszukiwanie informacji, zakup. obsługa pozakupowa, rezygnacja.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 17.1x23.9
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
    Autor: Marcin Lipowski
    Wydawnictwo: UMCS
    ISBN: 9788377848661
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 302
    Format: 17.1x23.9
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.575 kg

    Recenzje