Media jako przestrzenie muzyki
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
29,61 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 25,57 zł
Książkę Media jako przestrzenie muzyki postrzegam jako ważną, potrzebną i wartościową. Wypełnia ona swoistą białą plamę w obszarze badań nad społeczno-kulturowymi aspektami funkcjonowania muzyki. Jej wartość stanowi sam jej przedmiot ? muzyka, rzadko eksplorowana w dyskursie naukowym. O bogactwie recenzowanej monografii świadczy wielość perspektyw i paradygmatów naukowych prezentowanych przez autorów zaproszonych do wspólnego namysłu nad kondycją muzyki we współczesnym krajobrazie kulturowym i medialnym. Owa wielość spojrzenia sprawia, że prezentowany obraz staje się możliwie pełny i barwny, choć nie rości sobie prawa do wyczerpywalności. W wielu wymiarach wydaje się jedynie podawać w wątpliwość, prowokować, inicjować dyskusję, przekonywać do tak właściwego chociażby dla muzyki rockowej bycia w kontrze, i ten właśnie wymiar uznaję za szczególnie cenny.
Jestem przekonana, że po lekturze tej książkinawet muzyczni malkontenci przekonają się, że o muzyce można pisać naukowo, a sprowadzanie muzyki per se do poziomu trywialnej i banalnej formy rozrywki jest nieuprawnionym uogólnieniem. Żywię przekonanie, że jakość namysłu nad muzyką stanowi doskonały probierz kondycji kultury w ogóle, zachęcam zatem czytelników do wspólnej refleksji i pochylenia się nad nią.
prof. Magdalena Szpunar
Szczegóły
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155313
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 304
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.265 kg
Redakcja: Parus Magdalena, Trudzik Artur
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zarys resocjalizacji z elementami patologii społecznej i profilaktyki
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Efektywność oddziaływań resocjalizacyjnych
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Nikt nie słucha
Poznańskie
Mer de Glace
Warstwy