Gry w komunikacji

Aspra
Gry w komunikacji
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
46,30 PLN
Nasza cena
42,08 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,14 zł

Tom 30. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej. Prof. dr hab. JERZY OLĘDZKI Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do Czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego. Prof. dr hab. MAREK JEZIŃSKI

Kraj produkcji: Polska

Producent:
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa (Polska)
tel: 602628855
email: oficyna@aspra.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Gry w komunikacji
    Wydawnictwo: Aspra
    Seria: Media początku XXI wieku
    ISBN: 9788375457155
    Języki: polski
    Rok wydania: 2016
    Ilość stron: 212
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.318 kg
    Redakcja: Gackowski Tomasz, Brylska Karolina

    Recenzje