Relacje między producentami a detalistami
Kontekst modeli biznesu
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
61,68 PLN
Oszczędzasz 4%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom. Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy. Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.
Szczegóły
Podtytuł: Kontekst modeli biznesu
Autor: Marzanna K. Witek-Hajduk, Joanna Cygler, Andrzej Sznajder, Anna Napiórkowska, Tomasz Napiórkowski
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301190514
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 242
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Modlitwa o deszcz
Znak
Polska klasa kreatywna
Narodowe Centrum Kultury
Bądź Liderem!
MT Biznes
Content marketing i social media
Jak przyciągnąć klientów
Jak przyciągnąć klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN