Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
47,10 PLN
Nasza cena
42,84 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,85 zł

Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
    Autor: Giza-Poleszczuk Anna
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
    ISBN: 9788323525332
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 332
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.53 kg

    Recenzje