Pragmatyka reklamy
Universitas
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,18 PLN
Oszczędzasz 31%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy pragmalingwistycznej jest słusznym wyborem autora, użycie narzędzi pragmatyki pozwala bowiem zrozumieć zarówno funkcje aktów reklamy, jak i procesy ich oddziaływania na odbiorcę. Jacek Grębowiec ma bardzo dobre przygotowanie metodologiczne do wykonania tego zadania i duże doświadczenie badawcze, wszak jest autorem wcześniej opublikowanej książki pt. Mówić i działać. Wykłady z pragmatyki języka. Można więc śmiało powiedzieć, że w rękach kompetentnego badacza znalazł się ważny temat, dający możliwość nowego spojrzenia (z innego punktu widzenia) na akt reklamy, zwłaszcza reklamy komercyjnej.
Książka urzeka piękną naukową polszczyzną, dbałością o czytelnika ? jasnym, uporządkowanym tokiem wykładu, dobrze dobranymi przykładami egzemplifikującymi teoretyczne rozważania. (?) Można podziwiać erudycję autora, która ujawnia się nie tylko w tekście głównym, ale także w licznych polemicznych przypisach.
Wysoka świadomość metodologiczna, bardzo dobry warsztat analityczny i doskonała znajomość literatury (zarówno polskiej, jak i obcej) oraz przemyślana, przejrzysta kompozycja i dbałość o wewnętrzną spójność tekstu ? wszystkie te cechy sprawiają, że książkę pióra Jacka Grębowca czyta się z wielką przyjemnością.
Z recenzji prof. dr hab. Ewy Malinowskiej
Szczegóły
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 9788324230969
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 208
Format: 13.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.268 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
I-cing Księga Przemian
Aletheia
Hitler
Narodziny zła 1889-1939
Narodziny zła 1889-1939
Prószyński i S-ka
Nie dla zysku
Dlaczego demokracja potrzebuje humanistów
Dlaczego demokracja potrzebuje humanistów
Fundacja Kultura Liberalna
Wiek Hitlera Tom 1
Finna
Królowa
Zysk i S-ka
Obrazki polskie
Arcana
SuperBetter
Życie to gra, naucz się wygrywać
Życie to gra, naucz się wygrywać
Czarna Owca
Od oddechu do oddechu
Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Najpiękniejsze wiersze i piosenki
Prószyński i S-ka
Jak słuchać muzyki
Więź
Reklama jako sztuka powtórzeń
Novae Res