Psychografia konsumentów

Słowa i Myśli
Psychografia konsumentów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
47,00 PLN
Nasza cena
31,69 PLN
Oszczędzasz 33%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci. Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe. Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy dotrze do niego najskuteczniej!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.6x23.6
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Psychografia konsumentów
    Autor: Paweł Wójcik
    Wydawnictwo: Słowa i Myśli
    ISBN: 9788363566852
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 232
    Format: 16.6x23.6
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.444 kg

    Recenzje