Uciekające Marchewki
Lean Toys
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
18,87 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Gra zręcznościowa skaczące marchewki to wspaniała propozycja gry dla całej rodziny.
Tryb Gry 1 zdobądź jak najwięcej punktów: zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz, w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce,jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki - jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy zatrzymać swoją zdobycz - jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy wtrakcie tego ruchu). Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę. Zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np.: grają 4 osoby, więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy pozostały 4 marchewki - policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa!
Tryb Gry 2 odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności: - każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie] - zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz - gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę - jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki - kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie - marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty - jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa - można pomijać kolejki - jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch - gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę odblokowuje pułapkę i wygrywa!
Gra nie zawiera instrukcji.
Wymiary kartonu: 33cm x 22cm x 4,5 cm
Tryb Gry 1 zdobądź jak najwięcej punktów: zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz, w każdej turze gracze wyjmują po jednej marchewce,jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki - jeżeli gracz usunie marchewkę, a ścianka nie przekroczy wyznaczonego na boku planszy znaku to może on wtedy zatrzymać swoją zdobycz - jeżeli ścianka przekroczy znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy wtrakcie tego ruchu). Dodatkowo gracz ponosi 3 punktową karę. Zabawa trwa do momentu, w którym na planszy pozostaje liczba marchewek równa liczbie graczy np.: grają 4 osoby, więc gra kończy się z momentem, w którym na planszy pozostały 4 marchewki - policzcie zdobyte marchewki i zamieńcie je na punkty. Gracz z największą liczbą punktów wygrywa!
Tryb Gry 2 odblokuj pułapkę poprzez wyciąganie marchewek w odpowiedniej kolejności: - każdy gracz wybiera losowo kartę [6 w zestawie] - zabawę rozpoczyna najmłodszy gracz - gracze będą eliminować po jednej marchewce w kolejności wskazanej przez wylosowaną kartę - jeśli dana marchewka została dotknięta przez gracza to ma on obowiązek ją wyciągnąć (może również pominąć swój ruch). Nie można natomiast wybrać już innej marchewki - kolejno wyciągane marchewki należy umieszczać na karcie - marchewki nie wybrane w odpowiedniej kolejności należy umieszczać obok karty - jeżeli ścianka przekroczy boczny znak, gracz musi odstawić wyciągniętą marchewkę na bok (ponadto należy również odstawić marchewki, które dodatkowo wyskoczyły z planszy w trakcie tego ruchu). Gracz musi dodatkowo odstawić na bok wszystkie marchewki znajdujące się na karcie i zaczyna zbierać je od nowa - można pomijać kolejki - jeżeli kolejka zostaje pominięta 2 razy z rzędu to za 3. razem gracz ma obowiązek wykonać swój ruch - gracz, który jako pierwszy wypełni swoją kartę odblokowuje pułapkę i wygrywa!
Gra nie zawiera instrukcji.
Wymiary kartonu: 33cm x 22cm x 4,5 cm
Szczegóły
Producent: Lean Toys
Kod paskowy: 1818911550090
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 33.0x21.0cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.305 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Godzina pąsowej róży
Siedmioróg
Mini Quiz o Europie (0445)
Alexander
Bohaterowie Magicznego Drzewa Porwanie
Znak Emotikon
Quiz Sport Mini (1729)
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Alexander
Wspomnienia niebieskiego mundurka
Siedmioróg
Ucho dynia 125
Siedmioróg
Anonimowe Wyznania
Novae Res
Zula i magiczne obrazy
Nasza Księgarnia
Zagadka grobu wampira Tom 2
Nasza Księgarnia