Biblia copywritingu

Helion
Biblia copywritingu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
39,90 PLN
Nasza cena
27,57 PLN
Oszczędzasz 31%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny! Jak myślisz, kiedy powstała reklama Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek. Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki. Pisz i bogać się!

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 14.0x20.6
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Biblia copywritingu
    Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
    Wydawnictwo: Helion
    ISBN: 9788328327009
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 192
    Format: 14.0x20.6
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.236 kg

    Recenzje