Traf w sedno
Jak mówić, aby przekonać
MT Biznes
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
24,78 PLN
Oszczędzasz 29%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Czy zdarzyło ci się żałować: dlaczego wtedy tego nie powiedziałem, dlaczego nie zareagowałem w taki sposób. Czy zastanawiasz się, co by się stało, gdybyś w pewnych sytuacjach powiedział coś innego bądź w inny sposób Być może sfinalizowałbyś transakcję, dostał awans lub kupił samochód W przełomowych chwilach naszego życia słowa liczą się często w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosowną rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie często to właśnie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzają się zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaśnia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wśród nich: Zasadę Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagę odbiorców. Zostań reżyserem filmu, który będzie się rozgrywać w wyobraźni twojego słuchacza. Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stłuczek i zawodowych katastrof, utrzymując bezpieczną odległość konwersacyjną od rozmówcy. W razie wątpliwości przestań mówić i zacznij słuchać. Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudą, maksymalnie skracając swoje przesłanie. Zadbaj o to, aby przekaz był z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaś maksymalnie treściwy. Dzięki książce Traf w sedno dowiesz się, jak unikać komunikacyjnych pułapek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które łatwo sobie przyswoić, łatwo wdrożyć i łatwo biegle opanować. Dzięki nim zaczniesz się posługiwać właściwym językiem zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym to natomiast spowoduje, że będziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. Będziesz potrafił wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesłaniem, które na długo pozostanie w jego pamięci. *** Bill McGowan jest założycielem i dyrektorem generalnym Clarity Media Group. Dwukrotnie został laureatem reporterskiej Nagrody Emmy. Przeprowadził setki wywiadów ze znanymi osobistościami, dyrektorami generalnymi, celebrytami, pisarzami, redaktorami, prawnikami i sportowcami. Obecnie wykorzystuje swoje doświadczenia w pracy trenerskiej. Służy radą zarówno dyrektorom generalnym, jak i sławom takim jak choćby rozgrywający New York Giants Eli Manning, aktorka Katherine Heigl czy jazzman Wynton Marsalis. Regularnie prowadzi też wykłady dla dużych grup słuchaczy reprezentujących korporacje takie jak Credit Suisse, Condé Nast czy Campbells.
Szczegóły
Podtytuł: Jak mówić, aby przekonać
Autor: Bill McGowan, Alisa Bowman
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380872288
Tytuł oryginału: Pitch Perfect: How to Say It Right the First Time, Every Time
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 13.9x12.6
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.05 kg
Typ głównego nośnika: ACM
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Potem... Książka audio CD MP3
Albatros / Olesiejuk
Locke & Key Tom 3 Korona cieni
Taurus Media
Lockey & Key 4 Klucze do królestwa
Taurus Media
Rewolucje Integral Tom 1-4
Timof i cisi wspólnicy
Z biegiem sztuki
Timof i cisi wspólnicy
Attyla i Papież Leon
Alter
Comanche 4 Czerwone niebo nad Laramie
Prószyński i S-ka
Konklawe
(Audiobook)
Biblioteka Akustyczna
Umiejętność obcowania z ludźmi(audiobook)
Studio Emka