Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Świat baśni
Wiek: 2+
Edgard
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
28,73 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Memory na 3 sposoby Świat baśni to wciągająca gra przeznaczona dla dzieci już od drugiego roku życia. Trzy warianty gry zostały pomyślane w taki sposób, by do wspólnej zabawy z bohaterami ze świata baśni można było zaprosić dzieci w różnym wieku i o różnym temperamencie.
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Najprostszy wariant – Pamięć, idealny dla dwulatków, to klasyczne memory. U dzieci od czwartego roku życia sprawdzi się wariant ćwiczący spostrzegawczość, w którym gracze muszą nie tylko odnaleźć pary, ale także wskazać jedną, dwie lub trzy różnice między obrazkami. Sześciolatki mogą zagrać w najtrudniejszy z wariantów, rozwijający nie tylko pamięć i spostrzegawczość, ale także refleks. W tej wersji gry wszyscy uczestnicy angażują się w wyszukiwanie różnic między obrazkami z pary – liczy się więc bystre oko i szybkość!
Trwałe, sztywne karty o wymiarach 11 x 11 cm zostały wykonane z troską o bezpieczeństwo dzieci i nadają się już dla dwulatków.
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne ilustracje wróżek, elfów, smoków, rycerzy i innych postaci. Fantastyczne postacie narysowane przez Martę Szudygę, zachwycą graczy w każdym wieku.
Jaki tatuaż ma jednooki pirat? Czym walczy dzielny rycerz? Jakie zwierzątko towarzyszy małej czarownicy? Zagraj w wyjątkowe memory i sprawdź, czy znajdziesz wszystkie różnice!
Liczba graczy: > 2
Czas gry: 20 min
Wiek: 2-9 lat
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Najprostszy wariant – Pamięć, idealny dla dwulatków, to klasyczne memory. U dzieci od czwartego roku życia sprawdzi się wariant ćwiczący spostrzegawczość, w którym gracze muszą nie tylko odnaleźć pary, ale także wskazać jedną, dwie lub trzy różnice między obrazkami. Sześciolatki mogą zagrać w najtrudniejszy z wariantów, rozwijający nie tylko pamięć i spostrzegawczość, ale także refleks. W tej wersji gry wszyscy uczestnicy angażują się w wyszukiwanie różnic między obrazkami z pary – liczy się więc bystre oko i szybkość!
Trwałe, sztywne karty o wymiarach 11 x 11 cm zostały wykonane z troską o bezpieczeństwo dzieci i nadają się już dla dwulatków.
Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+
Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne ilustracje wróżek, elfów, smoków, rycerzy i innych postaci. Fantastyczne postacie narysowane przez Martę Szudygę, zachwycą graczy w każdym wieku.
Jaki tatuaż ma jednooki pirat? Czym walczy dzielny rycerz? Jakie zwierzątko towarzyszy małej czarownicy? Zagraj w wyjątkowe memory i sprawdź, czy znajdziesz wszystkie różnice!
Liczba graczy: > 2
Czas gry: 20 min
Wiek: 2-9 lat
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 2+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 9788377886144
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 16 x 16.5 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.214 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Karty Piotruś Super car (0487)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Alexander
Game Over
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Nasza Księgarnia
CzuCzu: Poznaję litery. Zabawy edukacyjne z pisakiem zmazywakiem
Wiek: 3+
Wiek: 3+
Bright Junior Media
Maluszkowe malowanie. Koniki
Skrzat
Kicia Kocia u dentysty
Media Rodzina