Podejście procesowe w organizacjach zarządzanych przez jakość
Poltext
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
28,75 PLN
Oszczędzasz 36%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Podejście procesowe w zarządzaniu pojawiło się wraz z koncepcją TQM w końcu lat 70. XX wieku i od tego czasu nieustannie ewoluuje. Można zauważyć dużą korelację pomiędzy rozwojem podejścia do zarządzania jakością w organizacjach a zmianami zachodzącymi w zarządzaniu procesami. W książce podjęto próbę analizy i oceny funkcjonowania koncepcji zarządzania procesami i przyjętych rozwiązań, wypracowanych przez dziesięciolecia w praktyce i teorii zarządzania jakością. Publikacja składa się z trzech części, w których przedstawiono ideę zarządzania procesami, podejścia do zarządzania procesami we współczesnych koncepcjach zarządzania jakością oraz zagadnienia związane z operacyjnym zarządzaniem procesami. Książka omawia także niezwykle ważne dla współczesnych organizacji kwestie dotyczące oceny dojrzałości zarządzania procesami, podejścia do zarządzania procesami w najnowszej edycji normy systemowej ISO 9001:2015 oraz reinżynieringu procesów. Przedstawiono również przegląd instrumentów stosowanych w projektowaniu, pomiarze, ocenie i doskonaleniu procesów. *** Na rynku krajowym, ale także zagranicznym, nie ma zwartego, kompleksowego opracowania dotyczącego problematyki podejścia procesowego w zarządzaniu organizacjami, które obejmowałoby bogaty dorobek nauki i dobrych praktyk menedżerskich z zakresu jakości. W tę lukę wpisuje się monografia dr inż. Anny Dobrowolskiej. Podziwiać należy ogrom pracy Autorki, jej wiedzę i doświadczenie oraz intelekt. z recenzji prof. nadzw. dr hab. Zofii Zymonik *** Anna Dobrowolska dr nauk ekonomicznych, adiunkt na Wydziale Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej w Katedrze Systemów Zarządzania, w Zespole Zarządzania Jakością. Autorka i współautorka licznych artykułów naukowych na temat zarządzania jakością, szczególnie w zakresie zarządzania jakością procesów i jakością usług. Głównym obszarem zainteresowań badawczych autorki od przeszło dwudziestu lat są zagadnienia związane z funkcjonowaniem i oceną systemów zarządzania procesami i usługami w organizacjach zarządzanych przez jakość.
Szczegóły
Autor: Dobrowolska Anna
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375616798
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 260
Format: 16.5x23.4
Oprawa: Miękka
Waga: 0.43 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Świat jako wola i przedstawienie Tom 1
Wydawnictwo Naukowe PWN
Potęga podświadomości
Świat Książki
Zarządzanie i inżynieria jakości
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wielcy Malarze Tom 25 Van Eyck
Edipresse Polska