Dziennikarze po komunizmie
Elita mediów w świetle badań społecznych
Scholar

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
28,69 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 24,86 zł
Książka ta jest próbą określenia zawodowej i społecznej roli dziennikarzy w warunkach przemian demokratycznych w Polsce. Punktem wyjścia jest zdefiniowanie, kim jest dziennikarz we współczesnym świecie mediów oraz historyczne ujęcie tego problemu. Autor, posługując się perspektywą socjologiczną i politologiczną, wyodrębnia pewną grupę dziennikarzy jako elitę mediów, a następnie przez pryzmat elity stara się opisać ogół dziennikarzy jako warstwę społeczno-zawodową. Jest to książka o dziennikarzach i dla dziennikarzy. Ale nie tylko ? także, a może przede wszystkim, dla ludzi należących do świata mediów i ludzi uprawiających refleksję nad mediami: politologów, medioznawców, socjologów, specjalistów w zakresie kulturoznawstwa i komunikacji społecznej. Książka Stanisława Mocka jest wnikliwym studium ?czwartej władzy?. Autor nie unika najbardziej podstawowych problemów owego opiniotwórczego środowiska: jego niezależności od polityki, stosunku do inteligenckiego etosu czy radzenia sobie z dziedzictwem PRL-u. To książka interesująca nie tylko dla samych dziennikarzy, lecz także dla czytelników gazet, telewidzów i radiosłuchaczy. Polecam! (Edmund Wnuk-Lipiński) W czasach, w których język debaty publicznej w Polsce został sprowadzony do poziomu wojny czarnego z białym, słusznego z niesłusznym, swojskiego z obcym, cokolwiek to zresztą znaczy, praca Stanisława Mocka, głęboka i subtelna, ożywia we mnie nadzieję, że świat jest mimo wszystko poznawalny. (Michał Komar)
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Naukowe Scholar sp. z o.o.
ul. Oboźna 1
00-340 Warszawa (PL)
tel: 226924118
email: info@scholar.com.pl
Szczegóły
Podtytuł: Elita mediów w świetle badań społecznych
Autor: Stanisław Mocek
Wydawnictwo: Scholar
Kod paskowy: 9788373831896
ISBN: 8373831894
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 258
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.34 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Już wiem! Potrafię ! Moja rodzina
Kolorowanka
Kolorowanka
Zielona Sowa
Sprytny przedszkolak Kształty
z pisakiem
z pisakiem
Zielona Sowa