Siła nawyku (Uszkodzona okładka)
Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Dom Wydawniczy PWN
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
25,00 PLN
Oszczędzasz 45%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Outlet: uszkodzenie okładki bez wpływu na treść
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy Tłumaczenie na 31 języków Pierwszorzędna książka oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki - The Economist
Nawyki mają potężną moc, a przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka! Nałogowo palimy, bezustannie sprawdzamy wiadomości na Facebooku, chronicznie wybieramy nieodpowiednich partnerów, zawsze ścielimy łóżka lub nie robimy tego nigdy. Charles Duhigg udowadnia, że odpowiednie pokierowanie wyrobieniem nowych lub zmianą dotychczasowych nawyków może diametralnie odmienić czyjeś życie, ale także funkcjonowanie społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych, państw... Autor na sprawdzonych przykładach dowodzi, że świadomość, zrozumienie i zmiana nawyków pomagają osiągać wymarzone cele. Jak jeden człowiek od reklamy namówił Amerykanów do codziennego mycia zębów i dlaczego pasta Pepsodent stała się najpopularniejszą pastą do zębów na świecie Jak Lisa, przez wiele lat uzależniona od papierosów i alkoholu, otyła, zadłużona i niezdolna do utrzymania stałej pracy, zmieniła się w wolną od nałogów, zgrabną kobietę sukcesu Co sprawia, że Starbucks odnosi światowy sukces W jaki sposób Procter & Gamble przekonał klientów, że świeże powietrze wymaga odświeżaczy powietrza Dlaczego pływak, Michael Phelps, wygrał wyścig płynąć na oślep Badania nad działaniem mechanizmu stojącego za nawykami pomagają firmom w dotarciu do klienta, organizacji odpowiednich kampanii promocyjnych, reorganizacji przedsiębiorstw, usprawnieniu działania placówek zdrowia i wielu innych działaniach. Drobna zmiana, wprowadzona na stałe dzięki wykształceniu nowego nawyku, często prowadzi do lawinowych przekształceń i spektakularnych sukcesów. Jedna z najlepszych książek roku według The Wall Street Journal i Financial Times Od ponad 40 tygodni w czołówce listy bestsellerów New York Times Ponad 1 000 000 sprzedanych egzemplarzy Tłumaczenie na 31 języków Pierwszorzędna książka oparta na dogłębnej analizie, napisana w zabawny sposób i zachowująca właściwe proporcje między intelektualną powagą i praktycznymi radami, jak zmienić złe nawyki - The Economist
Szczegóły
Podtytuł: Dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Autor: Charles Duhigg
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy PWN
Seria: Seria kreatywna
ISBN: 9788377052709
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 424
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Scooby-Doo 3 Zamieszanie w muzeum
Zielona Sowa
Alfred Hitchcock
Zysk i S-ka
Michalina Wisłocka Sztuka kochania gorszycielki (Uszkodzona okładka)
Prószyński i S-ka