Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Zwierzyniec
Wiek: 2+
Edgard
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
31,16 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Memory na 3 sposoby Zwierzyniec to druga edycja wyjątkowej gry przeznaczonej dla całej rodziny! Trzy warianty rozgrywki oraz intrygująca szata graficzna nie pozwolą dzieciom się nudzić bez względu na wiek.
W zależności od wybranego wariantu, gra trenuje pamięć, spostrzegawczość lub refleks, a także ćwiczy motorykę małą.
Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Zwierzyniec. Gra memory ze zwierzakami. Ćwiczenie pamięci i spostrzegawczości u dzieci od 2 lat. Doskonały sposób na nudę i dobrą zabawę u małych dzieci. Sposób na miłe i kreatywne spędzenie czasu z dzieckiem!
2+ Pamięć – jest to najprostsza forma gry, przeznaczona przede wszystkim dla najmłodszych. Ten wariant gry bliski jest klasycznemu memory.
4+ Spostrzegawczość - przewidziany dla nieco starszych dzieci od 4. roku życia. W tej wersji celem graczy jest nie tylko odkrycie par, ale także wskazanie minimum jednej z trzech różnic między obrazkami.
6+ Refleks – rozrywka przeznaczona dla starszych dzieci. Po odsłonięciu pary przez jednego z graczy wszyscy uczestnicy szukają trzech, dwóch lub jednej różnicy zgodnie z zasadą "kto pierwszy, ten lepszy"!
Gra kończy się wtedy, gdy wszystkie karty zostaną odkryte, a wygrywa ten, kto ma najwięcej par.
Karty zostały wykonane z grubej tektury, dzięki czemu wytrzymają wiele emocjonujących rozgrywek! Dzieci z pewnością polubią zabawne, sympatyczne wizerunki zwierząt autorstwa Magdaleny Popovics, a gra będzie doskonałą okazją do wspólnego spędzenia czasu.
Wiek: 2- 9 lat
Liczba graczy: > 2
Czas gry: 20 min
W zależności od wybranego wariantu, gra trenuje pamięć, spostrzegawczość lub refleks, a także ćwiczy motorykę małą.
Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby. Zwierzyniec. Gra memory ze zwierzakami. Ćwiczenie pamięci i spostrzegawczości u dzieci od 2 lat. Doskonały sposób na nudę i dobrą zabawę u małych dzieci. Sposób na miłe i kreatywne spędzenie czasu z dzieckiem!
2+ Pamięć – jest to najprostsza forma gry, przeznaczona przede wszystkim dla najmłodszych. Ten wariant gry bliski jest klasycznemu memory.
4+ Spostrzegawczość - przewidziany dla nieco starszych dzieci od 4. roku życia. W tej wersji celem graczy jest nie tylko odkrycie par, ale także wskazanie minimum jednej z trzech różnic między obrazkami.
6+ Refleks – rozrywka przeznaczona dla starszych dzieci. Po odsłonięciu pary przez jednego z graczy wszyscy uczestnicy szukają trzech, dwóch lub jednej różnicy zgodnie z zasadą "kto pierwszy, ten lepszy"!
Gra kończy się wtedy, gdy wszystkie karty zostaną odkryte, a wygrywa ten, kto ma najwięcej par.
Karty zostały wykonane z grubej tektury, dzięki czemu wytrzymają wiele emocjonujących rozgrywek! Dzieci z pewnością polubią zabawne, sympatyczne wizerunki zwierząt autorstwa Magdaleny Popovics, a gra będzie doskonałą okazją do wspólnego spędzenia czasu.
Wiek: 2- 9 lat
Liczba graczy: > 2
Czas gry: 20 min
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 2+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
ISBN: 9788377888780
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 16 x 16 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.215 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przyjaciele Święci. Gra planszowa
Wydawnictwo Pasterz
Terapia ręki od A do Z
Zrób jak ja
Zrób jak ja
Harmonia
Mali WIELCY. Albert Einstein
Smart Books