Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Co robimy? (Nowa edycja)
Wiek: 2+
Edgard
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
37,64 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Memory na 3 sposoby Co robimy? to wyjątkowa gra dla całej rodziny: dzięki trzem wariantom gry o różnym stopniu trudności rozgrywkę można dostosować do wieku oraz potrzeb najmłodszych graczy.
Jak grać w Memory na 3 sposoby?
Pamięć 2+ pierwszy wariant gry odpowiedni jest dla dwulatków. Maluchy odsłaniają po dwie z zakrytych kart, próbując zapamiętać położenie każdej z nich. Zadaniem graczy jest odnalezienie i zebranie jak największej liczby par.
Spostrzegawczość 4+ sprawdzi się idealnie dla dzieci w wieku 4-6 lat. W tym wariancie gracz musi odnaleźć parę, a następnie wskazać przynajmniej jedną z trzech różnic między pozornie identycznymi obrazkami.
Refleks 6+ to najtrudniejsza z wersji. Odpowiednia dla nieco starszych dzieci, w której najważniejsza jest szybkość. Tutaj różnic szukają wszyscy uczestnicy, dlatego liczy się szybkość i bystre oko!
Gra kończy się wtedy, gdy wszystkie karty zostaną odkryte, a wygrywa ten, kto ma najwięcej par.
Duże, trwałe karty bez problemu chwyci w ręce już dwulatek. Zabawne kolorowe ilustracje Magdaleny Popovics, przedstawiające codzienne czynności, uatrakcyjnią zabawę i spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym!
Co tak zmęczyło Jasia, że zasnął na kanapie? Dokąd jedzie Mateusz? Dowiedz się, co robią bohaterowie Memory na 3 sposoby!
liczba graczy: > 2
czas gry: 20 min
wiek: 2-9 lat
Jak grać w Memory na 3 sposoby?
Pamięć 2+ pierwszy wariant gry odpowiedni jest dla dwulatków. Maluchy odsłaniają po dwie z zakrytych kart, próbując zapamiętać położenie każdej z nich. Zadaniem graczy jest odnalezienie i zebranie jak największej liczby par.
Spostrzegawczość 4+ sprawdzi się idealnie dla dzieci w wieku 4-6 lat. W tym wariancie gracz musi odnaleźć parę, a następnie wskazać przynajmniej jedną z trzech różnic między pozornie identycznymi obrazkami.
Refleks 6+ to najtrudniejsza z wersji. Odpowiednia dla nieco starszych dzieci, w której najważniejsza jest szybkość. Tutaj różnic szukają wszyscy uczestnicy, dlatego liczy się szybkość i bystre oko!
Gra kończy się wtedy, gdy wszystkie karty zostaną odkryte, a wygrywa ten, kto ma najwięcej par.
Duże, trwałe karty bez problemu chwyci w ręce już dwulatek. Zabawne kolorowe ilustracje Magdaleny Popovics, przedstawiające codzienne czynności, uatrakcyjnią zabawę i spodobają się zarówno dzieciom, jak i dorosłym!
Co tak zmęczyło Jasia, że zasnął na kanapie? Dokąd jedzie Mateusz? Dowiedz się, co robią bohaterowie Memory na 3 sposoby!
liczba graczy: > 2
czas gry: 20 min
wiek: 2-9 lat
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 2+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 9788377888797
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 16 x 18.7 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.215 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Skrzaty (2660)
Wiek: 4+
Wiek: 4+
Kukuryku
Nawet nie wiesz, jak bardzo Cię kocham
HarperKids
Obiadogadki. Pytania do obiadu
Diagram
Jadzia Pętelka odwiedza dziadków
Zielona Sowa