Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
24,15 PLN
Nasza cena
20,62 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2013
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Kod paskowy: 9788323319603
    ISBN: 832331960X
    Tytuł oryginału: Media Ownership and its Impact on Media Independence and Pluralism
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Klimkiewicz Beata
    Języki: polski
    Rok wydania: 2013
    Ilość stron: 100
    Format: 14.5x20.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.14 kg
    Redakcja: Klimkiewicz Beata

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: