Marketing w działalności banku

Difin
Marketing w działalności banku
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
38,82 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono również szereg kwestii dotyczących zasad przygotowania strategii marketingowej oraz jej prowadzenia z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix. Potwierdzono dużą rolę segmentacji i badań marketingowych w procesie określania kierunków rozwoju banku i realizowania kampanii promocyjnych. Autor rozstrzyga liczne dylematy związane ze skutecznością wykorzystywanych narzędzi marketingowych oraz rozwiązań stosowanych w praktyce.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
  • Tytuł: Marketing w działalności banku
    Autor: Grzywacz Jacek
    Wydawnictwo: Difin
    Kod paskowy: 9788372515865
    ISBN: 8372515867
    Języki: polski
    Rok wydania: 2006
    Ilość stron: 208
    Format: 16.0x23.0cm
    Oprawa: Kartonowa Foliowana
    Waga: 0.315 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: