Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy

Difin
Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
42,76 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
  • Tytuł: Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmy
    Autor: Baruk Agnieszka Izabela
    Wydawnictwo: Difin
    Kod paskowy: 9788372516305
    ISBN: 8372516308
    Języki: polski
    Rok wydania: 2006
    Ilość stron: 272
    Format: 15.5x23.5cm
    Oprawa: Kartonowa Foliowana
    Waga: 0.42 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: