Service Design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Wydawnictwo Naukowe PWN

Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
60,94 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 60,94 zł
Książka ta pomoże Ci:
-przygotować lepsze i unikatowe usługi,
-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,
-poprawić rentowność i stabilność biznesu,
-oferować klientom autentyczną korzyść.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i ? co najważniejsze ? zatrzymać klienta.
Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.
dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska ? platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.
Kraj produkcji: PL
Producent:
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460 Warszawa (PL)
tel: 226954800
email: bok@pwn.com.pl
Szczegóły
Podtytuł: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor: Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301194321
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 174
Format: 16.2x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Geografia polityczna
Geopolityka, ekopolityka, globalistyka
Geopolityka, ekopolityka, globalistyka
Wydawnictwo Naukowe PWN
Teonanacatl Święte grzyby
Okultura
Święty Psychol
Czarne
Zarządzanie ryzykiem bankowym
Poltext
Exodus
SQN - Sine Qua Non
Uzależnienia behawioralne
Wydawnictwo Naukowe PWN