Instrumenty marketingu

Branta
Instrumenty marketingu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
28,00 PLN
Nasza cena
20,20 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych); promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.



Szczegóły

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 19.1x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Instrumenty marketingu
    Autor: Białecki Klemens P.
    Wydawnictwo: Branta
    Kod paskowy: 9788360186411
    ISBN: 8360186413
    Języki: polski
    Rok wydania: 2006
    Ilość stron: 400
    Format: 19.1x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
    Waga: 0.735 kg

    Recenzje