Psychologia osiągnieć dla twórców filmowych
Wojciech Marzec
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
Nasza cena
41,45 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,31 zł
Działasz w zespole filmowym? Film jest tym co Cię pasjonuje i czujesz się jego częścią? Chcesz pewnym krokiem wejść do filmowego świata lub szukasz dobrego sposobu na poradzenie sobie z codzienną presją oraz innymi wyzwaniami związanymi z Twoim zawodem? A może potrzebujesz wskazówek w obszarze skutecznej komunikacji z członkami ekipy filmowej??Psychologia osiągnięć dla twórców filmowych? to pierwsza pozycja w Polsce, która stawia na psychologiczne wsparcie twórców filmowych w ich dążeniach do realizacji wizji artystycznych. Kilkaset rozmów, kilkadziesiąt wywiadów, godziny spotkań
i refleksji z czołówką polskich twórców, a wszystko po to, by znaleźć sposoby i możliwości sprawnego funkcjonowania w świecie filmu.Po raz pierwszy na tak wielką skalę, zgłębiono realia polskiego środowiska filmowego. Książka ta to zbiór treści odpowiadających na potrzeby poszczególnych pionów, na różnym poziomie profesjonalizacji. Stanowi inspirację dla filmowców, którzy poszukują dodatkowych form rozwoju, a jednocześnie pozwala w bardziej świadomy sposób spojrzeć na prawa, jakimi rządzi się branża filmowa.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Autor: Aleksandra Zienowicz, Ewa Serwotka
Wydawnictwo: Wojciech Marzec
ISBN: 9788394664312
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 384
Format: 16.3x23.3
Oprawa: Miękka
Waga: 0.6 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Ciesielstwo polskie
reprint
reprint
Arkady
Jeśli to fiolet, ktoś umrze
Teoria koloru w filmie
Teoria koloru w filmie
Wojciech Marzec
Casting pierwsze spotkanie aktor - reżyser
Wojciech Marzec
Kino, film, psychologia
Edukacyjne
Sztuka manipulacji
Wolters Kluwer
Arystoteles w Hollywood
Myśliński