Mieć odwagę służyć
Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym
Studio Emka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
19,91 PLN
Oszczędzasz 34%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do niezwykłej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, lecz satysfakcjonującą decyzję - zarządzać przez przywództwo służebne.
"Mieć odwagę służyć opisuje rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder proponuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Wyjątkowa książka! Gorąco ją polecam.".
Stephen M.R. Covey, autor bestsellera "Szybkość zaufania" i współautor książki "Mądre zaufanie".
"Mieć odwagę służyć jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę pomiędzy relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, żeby dowiedzieć się, jak to się robi!".
Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation.
"Liderom trudno pojąć, że przywództwo służebne może dać świetne wyniki oraz olbrzymią satysfakcję ludzi. Cheryl Bachelder dostarcza inspirujący podręcznik, jak być przywódcą, który może pomóc osiągnąć znakomite rezultaty."
Ken Blanchard, współautor książek "Jednominutowy menedżer" oraz "Przywództwo wyższego stopnia".
"Od bardzo dawna nie przeczytałam książki od początku do końca jednym tchem. A tak właśnie było w przypadku Mieć odwagę służyć. Musiałam się opanować, aby nie przeczytać jej natychmiast ponownie! To prawdziwy bestseller i jak tylko pojawi się w księgarniach, będę gorąco polecała tę książkę przyjaciołom, włączając tych wszystkich, dla których jestem mentorem."
Colleen Barrett, emerytowany prezes Southwest Airlines oraz współautor książki "Lead with LUV".
"Każdy przywódca może nauczyć się czegoś z rzeczowych, zajmujących historii zawartych w książce Mieć odwagę służyć. Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat przywództwa, jaką czytałem, i powinna stać się obowiązkowa dla każdego lidera."
Joel Manby, dyrektor generalny Herschend Family Entertainment oraz autor książki "Love Works".
"Mieć odwagę służyć opisuje rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder proponuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Wyjątkowa książka! Gorąco ją polecam.".
Stephen M.R. Covey, autor bestsellera "Szybkość zaufania" i współautor książki "Mądre zaufanie".
"Mieć odwagę służyć jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę pomiędzy relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, żeby dowiedzieć się, jak to się robi!".
Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation.
"Liderom trudno pojąć, że przywództwo służebne może dać świetne wyniki oraz olbrzymią satysfakcję ludzi. Cheryl Bachelder dostarcza inspirujący podręcznik, jak być przywódcą, który może pomóc osiągnąć znakomite rezultaty."
Ken Blanchard, współautor książek "Jednominutowy menedżer" oraz "Przywództwo wyższego stopnia".
"Od bardzo dawna nie przeczytałam książki od początku do końca jednym tchem. A tak właśnie było w przypadku Mieć odwagę służyć. Musiałam się opanować, aby nie przeczytać jej natychmiast ponownie! To prawdziwy bestseller i jak tylko pojawi się w księgarniach, będę gorąco polecała tę książkę przyjaciołom, włączając tych wszystkich, dla których jestem mentorem."
Colleen Barrett, emerytowany prezes Southwest Airlines oraz współautor książki "Lead with LUV".
"Każdy przywódca może nauczyć się czegoś z rzeczowych, zajmujących historii zawartych w książce Mieć odwagę służyć. Jest to jedna z najlepszych pozycji na temat przywództwa, jaką czytałem, i powinna stać się obowiązkowa dla każdego lidera."
Joel Manby, dyrektor generalny Herschend Family Entertainment oraz autor książki "Love Works".
Szczegóły
Podtytuł: Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym
Autor: Cheryl Bachelder
Wydawnictwo: Studio Emka
ISBN: 9788365068903
Tytuł oryginału: Dare to serve: How to Drive Superior Results by Serving Others
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Grzegrzółka Liliana
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 176
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Cukrzyca
Edipresse Polska