Elektroniczna mata do gry w klasy

Chicco
Elektroniczna mata do gry w klasy
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
149,00 PLN
Nasza cena
145,50 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 145,50 zł

Ulubiona zabawa mamy i taty została rozbudowana o nowe opcje gry i elementy elektroniczne, dla jeszcze lepszej zabawy!
Elektroniczna mata z 10 polami, na które trzeba wskoczyć i uroczymi zwierzętami, z którymi zabawa daje wiele radości.
Dziecko może skakać słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu i bawić się wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy. Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka.
Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, precyzję i daje naprawdę dużo radości!
Tryb 1 - Zabawa w klasy
Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt!
Tryb 2 - Fitness
Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać!
Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę.

Kraj produkcji: Włochy

Ostrzeżenia:
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA
MATA GRA W KLASY
Wiek: 2-5 lat
PRZED UŻYCIEM NALEŻY PRZECZYTAĆ INSTRUKCJĘ I ZACHOWAĆ JĄ NA PRZYSZŁOŚĆ JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI.
OSTRZEŻENIA! Dla bezpieczeństwa Twojego dziecka:
Zabawka działa na 3 baterie alkaliczne typu AA o napięciu 1,5 V (nie są dołączone).
OSTRZEŻENIE!
? Przed przystąpieniem do użytkowania, należy usunąć ewentualne plastikowe torebki oraz wszelkie inne elementy wchodzące w skład opakowania produktu, a niebędące częścią zabawki (np. sznurki, elementy mocujące, itp.) i przechowywać je w miejscu niedostępnym dla dziecka. Niebezpieczeństwo udławienia się.
? Należy regularnie sprawdzać stan zużycia zabawki oraz kontrolować, czy nie jest ona zepsuta. Uszkodzona zabawka nie może być używana i powinna być przechowywana w miejscu niedostępnym dla dzieci.
? Nie używać zabawki w sposób inny, niż opisany w instrukcji.
? Dzieci mogą się bawić zabawką wyłącznie pod stałym nadzorem osoby dorosłej.
? Nie używać zabawki na mokrych, piaszczystych lub zakurzonych powierzchniach
? Nie pozostawiać zabawki blisko źródeł ciepła oraz nie eksponować jej przez dłuższy czas na bezpośrednie działanie światła słonecznego.
? Dziecko może się bawić zabawką tylko na płaskich i stabilnych powierzchniach. Nie pozwalać na zabawę na powierzchniach podwyższonych (stoły, łóżka, itp.); zabawkę kłaść z dala od ewentualnych przeszkód lub miejsc mogących stanowić zagrożenie (schody, drzwi, baseny, fosy, jeziora itp.). Nigdy nie używać zabawki na: ulicach, drogach dojazdowych, powierzchniach o nachylonym lub niestabilnym podłożu.
? Upewnić się, czy dziecko nie ma na sobie śliskich skarpet bądź niezawiązanych butów.
OPIS ZABAWKI
Ta zabawka jest matą muzyczną przypominającą grę w klasy; może być używana na dwa sposoby: w trybie Muzycznym i trybie Fitness.
DZIAŁANIE ZABAWKI
Włączyć zabawkę, ustawiając przycisk włączania w pozycji I I/II, w zależności od oczekiwanego stopnia głośności i wybrać tryb zabawy:
Tryb Muzyczny
? Nacisnąć przycisk odpowiadający trybowi muzycznemu .
? Rzucić monetą tak, aby znalazła się ona na kolorowym polu.
? Dziecko skacze po wszystkich napotkanych polach, aż do pola z wyrzuconą monetą.
? Po każdym skoku na dane pole, dziecko usłyszy zabawny dźwięk oraz ujrzy pojawiający się odpowiedni kolor. Po skoku na pole nr 10 dziecko usłyszy wesołe melodie.
Tryb Fitness.
Nacisnąć przycisk odpowiadający trybowi fitness .
? Pojawi się kolorowe światło.
? Dziecko powinno skoczyć na pole odpowiadające wyświetlonemu kolorowi (np.: kolor zielony: 1, 4 lub 10, różo-wo-fioletowy (2,6,8), żółty (3,7) i niebieski (5,9)).
? Jeżeli zostanie wybrane prawidłowe pole pojawi się nowy kolor; jeżeli natomiast, dziecko pomyli pole, ten sam kolor pojawi się kolejne 2 razy; po trzecim błędzie kolor zmieni się.
W tym trybie zabawy można dodatkowo użyć kostki fitness:
Kiedy dziecko skacze na pole w kolorze odpowiadającym wyświetlonemu kolorowi, rzuca także kostkę fitness; każda ścianka kostki pokazuje ćwiczenia gimnastyczne, które dziecko może wykonać po dotarciu na odpowiednie pole. Na kostce znajduje się także ścianka z emotikonem symbolizującym relax: dziecko nie musi wykonać żadnego ćwiczenia.
Inny sposób zabawy z kostką: dziecko nie rzuca kostką, ale wykonuje ćwiczenie oznaczone na ściance kostki odpowiadającej świecącemu się kolorowi.
WKŁADANIE I/LUB WYMIANA BATERII
OSTRZEŻENIE!
? Wymiana baterii musi być zawsze przeprowadzana wyłącznie przez osobę dorosłą.
? W celu wymiany baterii należy: za pomocą śrubokrętu odkręcić śrubę wieczka, zdjąć wieczko, wyjąć z wnęki zużyte baterie, włożyć nowe baterie, przestrzegając ich prawidłowej biegunowości (jak wskazano na produkcie), włożyć wieczko i dokręcić śrubę do oporu.
1. Nie należy pozostawiać baterii lub ewentualnych narzędzi w miejscach dostępnych dla dzieci.
2. Zawsze należy wyjmować zużyte baterie z produktu, w celu uniknięcia ewentualnego wycieku płynu, który mógłby uszkodzić produkt.
3. W razie odnotowania wycieku płynu z baterii, należy je natychmiast wymienić. Należy pamiętać o uprzednim starannym wyczyszczeniu wnęki na baterie oraz dokładnym umyciu rąk w przypadku kontaktu z płynem, który wyciekł z baterii.
4. Jeśli produkt nie jest używany przez dłuższy czas, należy zawsze wyjmować baterie.
5. Nie mieszać baterii alkalicznych, standardowych (węglowo-cynkowych) lub wielokrotnego ładowania (niklowo-kadmowych).
6. Nie mieszać nowych baterii z używanymi.
7. Należy używać tylko baterii alkalicznych identycznych lub równoważnych z zalecanymi dla zapewnienia działania tego produktu.
8. Nie wrzucać zużytych baterii do ognia i do środowiska, ale utylizować je stosując segregację odpadów.
9. Nie dopuścić do zwarcia biegunów baterii.
10. Nie podejmować próby ładowania jednorazowych baterii: mogą wybuchnąć.
11. Nie zaleca się używania baterii wielokrotnego ładowania, gdyż mogą wpłynąć na ograniczenie działania zabawki.
12. W przypadku używania baterii wielokrotnego ładowania, należy wyjąć je z zabawki przed ponownym ładowaniem i ładować tylko pod nadzorem osoby dorosłej.
13. Przed utylizacją zabawki należy wyjąć baterie.
14. Zabawka nie jest przeznaczona do działania przy użyciu baterii litowych. OSTRZEŻENIE! Nieodpowiednie użytkowanie może powodować niebezpieczne sytuacje.
PRODUKT SPEŁNIA WYMOGI ZARZĄDZENIA 2012/19/UE.
Symbol przekreślonego kosza znajdujący się na urządzeniu oznacza, że wyrobu nim oznaczonego nie wolno wyrzucać wraz z innymi odpadkami domowymi. Po zużyciu produkt należy oddać do punktu zbiórki odpadów urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub zwrócić go sprzedawcy. Użytkownik jest odpowiedzialny za oddanie urządzenia, gdy przestanie je użytkować do odpowiedniego punktu zbiórki odpadów lub do sprzedawcy. Odpowiednia segregacja śmieci w celu późniejszej obróbki, odzysku lub zniszczenia przyczynia się do uniknięcia negatywnych efektów na środowisko i na zdrowie oraz umożliwia odzysk surowców, z których wykonano produkt. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępnych punktów zbiórki odpadów
należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony.
ZGODNOŚĆ Z DYREKTYWĄ UE 2006/66/WE
Symbol przekreślonego kosza znajdujący się na bateriach lub na opakowaniach produktu oznacza, że baterie na koniec okresu użytkowania, oddzielone od odpadów domowych, nie mogą zostać unieszkodliwione jako normalne odpady miejskie, ale powinny zostać przekazane do centrum zbiórki selektywnej lub oddane w punkcie sprzedaży w momencie zakupu nowych baterii ładowalnych lub równorzędnych nieładowalnych. Ewentualny symbol chemiczny Hg, Cd, Pb, znajdujący się pod przekreślonym koszem oznacza rodzaj substancji znajdującej się w baterii: Hg=Rtęć, Cd=Kadm, Pb=Ołów. Użytkownik jest odpowiedzialny za oddanie baterii po zakończeniu ich użytkowania do odpowiedniego punktu zbiórki, aby umożliwić ich obróbkę i recykling. Odpowiednia segregacja odpadów mająca na celu poddanie zużytych baterii procesowi recyklingu, przetwarzania i unieszkodliwiania przyczynia się do zmniejszenia możliwego, negatywnego wpływu na środowisko i na zdrowie człowieka, a także ułatwia recykling substancji w nich zawartych. Niewłaściwa utylizacja produktu przez użytkownika powoduje szkodliwy wpływ na środowisko i na zdrowie człowieka. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępnych punktów zbiórki odpadów należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony.
CZYSZCZENIE I KONSERWACJA ZABAWKI
Czyścić zabawkę za pomocą miękkiej i suchej szmatki z tkaniny lub lekko zwilżonej wodą, aby nie uszkodzić obwodu elektrycznego. Nie stosować rozpuszczalników ani detergentów.
Podczas dłuższych przerw w użytkowaniu, przechowywać produkt z dala od źródeł ciepła, chroniąc przed kurzem i wilgocią.
GWARANCJA
Produkt jest objęty gwarancją na wszystkie wady, które dotyczą niezgodności z umową w normalnych warunkach użytkowania odpowiadających wymaganiom przewidzianym w instrukcji użytkowania.
Gwarancja nie będzie miała natomiast zastosowania w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania, zużycia lub przypadkowych zdarzeń.
Czas gwarancji obejmującej wady zgodności ustalają przepisy obowiązujące w kraju zakupu, o ile zostały wdrożone.
INSTRUKCJA UŻYTKOWANIA
MATA GRA W KLASY
Wiek: 2-5 lat
PRZED UŻYCIEM NALEŻY PRZECZYTAĆ INSTRUKCJĘ I ZACHOWAĆ JĄ NA PRZYSZŁOŚĆ JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI.
OSTRZEŻENIA! Dla bezpieczeństwa Twojego dziecka:
Zabawka działa na 3 baterie alkaliczne typu AA o napięciu 1,5 V (nie są dołączone).
OSTRZEŻENIE!
? Przed przystąpieniem do użytkowania, należy usunąć ewentualne plastikowe torebki oraz wszelkie inne elementy wchodzące w skład opakowania produktu, a niebędące częścią zabawki (np. sznurki, elementy mocujące, itp.) i przechowywać je w miejscu niedostępnym dla dziecka. Niebezpieczeństwo udławienia się.
? Należy regularnie sprawdzać stan zużycia zabawki oraz kontrolować, czy nie jest ona zepsuta. Uszkodzona zabawka nie może być używana i powinna być przechowywana w miejscu niedostępnym dla dzieci.
? Nie używać zabawki w sposób inny, niż opisany w instrukcji.
? Dzieci mogą się bawić zabawką wyłącznie pod stałym nadzorem osoby dorosłej.
? Nie używać zabawki na mokrych, piaszczystych lub zakurzonych powierzchniach
? Nie pozostawiać zabawki blisko źródeł ciepła oraz nie eksponować jej przez dłuższy czas na bezpośrednie działanie światła słonecznego.
? Dziecko może się bawić zabawką tylko na płaskich i stabilnych powierzchniach. Nie pozwalać na zabawę na powierzchniach podwyższonych (stoły, łóżka, itp.); zabawkę kłaść z dala od ewentualnych przeszkód lub miejsc mogących stanowić zagrożenie (schody, drzwi, baseny, fosy, jeziora itp.). Nigdy nie używać zabawki na: ulicach, drogach dojazdowych, powierzchniach o nachylonym lub niestabilnym podłożu.
? Upewnić się, czy dziecko nie ma na sobie śliskich skarpet bądź niezawiązanych butów.
OPIS ZABAWKI
Ta zabawka jest matą muzyczną przypominającą grę w klasy; może być używana na dwa sposoby: w trybie Muzycznym i trybie Fitness.
DZIAŁANIE ZABAWKI
Włączyć zabawkę, ustawiając przycisk włączania w pozycji I I/II, w zależności od oczekiwanego stopnia głośności i wybrać tryb zabawy:
Tryb Muzyczny
? Nacisnąć przycisk odpowiadający trybowi muzycznemu .
? Rzucić monetą tak, aby znalazła się ona na kolorowym polu.
? Dziecko skacze po wszystkich napotkanych polach, aż do pola z wyrzuconą monetą.
? Po każdym skoku na dane pole, dziecko usłyszy zabawny dźwięk oraz ujrzy pojawiający się odpowiedni kolor. Po skoku na pole nr 10 dziecko usłyszy wesołe melodie.
Tryb Fitness.
Nacisnąć przycisk odpowiadający trybowi fitness .
? Pojawi się kolorowe światło.
? Dziecko powinno skoczyć na pole odpowiadające wyświetlonemu kolorowi (np.: kolor zielony: 1, 4 lub 10, różo-wo-fioletowy (2,6,8), żółty (3,7) i niebieski (5,9)).
? Jeżeli zostanie wybrane prawidłowe pole pojawi się nowy kolor; jeżeli natomiast, dziecko pomyli pole, ten sam kolor pojawi się kolejne 2 razy; po trzecim błędzie kolor zmieni się.
W tym trybie zabawy można dodatkowo użyć kostki fitness:
Kiedy dziecko skacze na pole w kolorze odpowiadającym wyświetlonemu kolorowi, rzuca także kostkę fitness; każda ścianka kostki pokazuje ćwiczenia gimnastyczne, które dziecko może wykonać po dotarciu na odpowiednie pole. Na kostce znajduje się także ścianka z emotikonem symbolizującym relax: dziecko nie musi wykonać żadnego ćwiczenia.
Inny sposób zabawy z kostką: dziecko nie rzuca kostką, ale wykonuje ćwiczenie oznaczone na ściance kostki odpowiadającej świecącemu się kolorowi.
WKŁADANIE I/LUB WYMIANA BATERII
OSTRZEŻENIE!
? Wymiana baterii musi być zawsze przeprowadzana wyłącznie przez osobę dorosłą.
? W celu wymiany baterii należy: za pomocą śrubokrętu odkręcić śrubę wieczka, zdjąć wieczko, wyjąć z wnęki zużyte baterie, włożyć nowe baterie, przestrzegając ich prawidłowej biegunowości (jak wskazano na produkcie), włożyć wieczko i dokręcić śrubę do oporu.
1. Nie należy pozostawiać baterii lub ewentualnych narzędzi w miejscach dostępnych dla dzieci.
2. Zawsze należy wyjmować zużyte baterie z produktu, w celu uniknięcia ewentualnego wycieku płynu, który mógłby uszkodzić produkt.
3. W razie odnotowania wycieku płynu z baterii, należy je natychmiast wymienić. Należy pamiętać o uprzednim starannym wyczyszczeniu wnęki na baterie oraz dokładnym umyciu rąk w przypadku kontaktu z płynem, który wyciekł z baterii.
4. Jeśli produkt nie jest używany przez dłuższy czas, należy zawsze wyjmować baterie.
5. Nie mieszać baterii alkalicznych, standardowych (węglowo-cynkowych) lub wielokrotnego ładowania (niklowo-kadmowych).
6. Nie mieszać nowych baterii z używanymi.
7. Należy używać tylko baterii alkalicznych identycznych lub równoważnych z zalecanymi dla zapewnienia działania tego produktu.
8. Nie wrzucać zużytych baterii do ognia i do środowiska, ale utylizować je stosując segregację odpadów.
9. Nie dopuścić do zwarcia biegunów baterii.
10. Nie podejmować próby ładowania jednorazowych baterii: mogą wybuchnąć.
11. Nie zaleca się używania baterii wielokrotnego ładowania, gdyż mogą wpłynąć na ograniczenie działania zabawki.
12. W przypadku używania baterii wielokrotnego ładowania, należy wyjąć je z zabawki przed ponownym ładowaniem i ładować tylko pod nadzorem osoby dorosłej.
13. Przed utylizacją zabawki należy wyjąć baterie.
14. Zabawka nie jest przeznaczona do działania przy użyciu baterii litowych. OSTRZEŻENIE! Nieodpowiednie użytkowanie może powodować niebezpieczne sytuacje.
PRODUKT SPEŁNIA WYMOGI ZARZĄDZENIA 2012/19/UE.
Symbol przekreślonego kosza znajdujący się na urządzeniu oznacza, że wyrobu nim oznaczonego nie wolno wyrzucać wraz z innymi odpadkami domowymi. Po zużyciu produkt należy oddać do punktu zbiórki odpadów urządzeń elektrycznych i elektronicznych lub zwrócić go sprzedawcy. Użytkownik jest odpowiedzialny za oddanie urządzenia, gdy przestanie je użytkować do odpowiedniego punktu zbiórki odpadów lub do sprzedawcy. Odpowiednia segregacja śmieci w celu późniejszej obróbki, odzysku lub zniszczenia przyczynia się do uniknięcia negatywnych efektów na środowisko i na zdrowie oraz umożliwia odzysk surowców, z których wykonano produkt. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępnych punktów zbiórki odpadów
należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony.
ZGODNOŚĆ Z DYREKTYWĄ UE 2006/66/WE
Symbol przekreślonego kosza znajdujący się na bateriach lub na opakowaniach produktu oznacza, że baterie na koniec okresu użytkowania, oddzielone od odpadów domowych, nie mogą zostać unieszkodliwione jako normalne odpady miejskie, ale powinny zostać przekazane do centrum zbiórki selektywnej lub oddane w punkcie sprzedaży w momencie zakupu nowych baterii ładowalnych lub równorzędnych nieładowalnych. Ewentualny symbol chemiczny Hg, Cd, Pb, znajdujący się pod przekreślonym koszem oznacza rodzaj substancji znajdującej się w baterii: Hg=Rtęć, Cd=Kadm, Pb=Ołów. Użytkownik jest odpowiedzialny za oddanie baterii po zakończeniu ich użytkowania do odpowiedniego punktu zbiórki, aby umożliwić ich obróbkę i recykling. Odpowiednia segregacja odpadów mająca na celu poddanie zużytych baterii procesowi recyklingu, przetwarzania i unieszkodliwiania przyczynia się do zmniejszenia możliwego, negatywnego wpływu na środowisko i na zdrowie człowieka, a także ułatwia recykling substancji w nich zawartych. Niewłaściwa utylizacja produktu przez użytkownika powoduje szkodliwy wpływ na środowisko i na zdrowie człowieka. W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących dostępnych punktów zbiórki odpadów należy zwrócić się do lokalnej służby oczyszczania lub do sklepu, gdzie produkt został zakupiony.
CZYSZCZENIE I KONSERWACJA ZABAWKI
Czyścić zabawkę za pomocą miękkiej i suchej szmatki z tkaniny lub lekko zwilżonej wodą, aby nie uszkodzić obwodu elektrycznego. Nie stosować rozpuszczalników ani detergentów.
Podczas dłuższych przerw w użytkowaniu, przechowywać produkt z dala od źródeł ciepła, chroniąc przed kurzem i wilgocią.
GWARANCJA
Produkt jest objęty gwarancją na wszystkie wady, które dotyczą niezgodności z umową w normalnych warunkach użytkowania odpowiadających wymaganiom przewidzianym w instrukcji użytkowania.
Gwarancja nie będzie miała natomiast zastosowania w przypadku uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania, zużycia lub przypadkowych zdarzeń.
Czas gwarancji obejmującej wady zgodności ustalają przepisy obowiązujące w kraju zakupu, o ile zostały wdrożone.

Producent:
Artsana S.p.A.
Saldarini Catelli 1
22070 Grandate (Włochy)
tel: 48221100847
email: info@chicco-service.pl


Szczegóły

  • Format: 150x40x1 cm
  • Oprawa: pudełko
  • Tytuł: Elektroniczna mata do gry w klasy
    Producent: Chicco
    ISBN: 8058664079315
    Format: 150x40x1 cm
    Oprawa: pudełko

    Recenzje