Neuroshima Hex 3.0: Smart
Wiek: 8+
Portal Games
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
Nasza cena
41,36 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 22,34 zł
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną.
Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną.
Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów.
Zawartość pudełka:
Zawartość pudełka:
- 35 żetonów armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 8+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Wiek: 8+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
OSTRZEŻENIE! To nie jest zabawka. Nieodpowiednie dla dzieci poniżej 3. roku życia. Zawiera drobne elementy, któe mogą zostać połknięte. Ryzyko zadławienia, uduszenia. Zachowaj opakowanie i instrukcje (zawierają ważne informacje).
Producent:
Portal Games Sp. z o.o.
Ul.Sienkiewicza 13
44-190 Knurów (Polska)
tel: 32 334 85 38
email: portal@portalgames.pl
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 8+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
ISBN: 5902560380781
Oprawa: Pudełko
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Neuroshima Hex 3.0 PL
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Stalowa Policja
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Vegas
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Neodżungla
Wiek: 13+
Wiek: 13+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Nowy Jork
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Uranopolis
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games
Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners
Wiek: 10+
Wiek: 10+
Portal Games